Skrollan Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) hei... for noen dager siden kjøpte jeg meg ny pc, men nå vill den ikke funke, når jeg skrur på pcen kommer windowsloaden og så blir skjermen helt flimrete og etter en stund kommer det opp på skjermen "out of range"... har noen noen ide om hva det kan være?... takker for alle svar prob løst... les lenger ned på sida for nytt spm... Endret 12. oktober 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) hei... for noen dager siden kjøpte jeg meg ny pc, men nå vill den ikke funke, når jeg skrur på pcen kommer windowsloaden og så blir skjermen helt flimrete og etter en stund kommer det opp på skjermen "out of range"... har noen noen ide om hva det kan være?... takker for alle svar 7049222[/snapback] prøv å skru ned oppløsningen på skjermen. har fått den feilmeldinga selv fordi oppløsninga var større enn skjermen støttet. Endret 11. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 hei... for noen dager siden kjøpte jeg meg ny pc, men nå vill den ikke funke, når jeg skrur på pcen kommer windowsloaden og så blir skjermen helt flimrete og etter en stund kommer det opp på skjermen "out of range"... har noen noen ide om hva det kan være?... takker for alle svar 7049222[/snapback] prøv å skru ned oppløsningen på skjermen. har fått den feilmeldinga selv fordi oppløsninga var større enn skjermen støttet. 7049375[/snapback] åssen gjør jeg det uten å gå inn i windows... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hmm, ja det var det. Prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og still ned oppløsninga der. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 hmm, ja det var det. Prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og still ned oppløsninga der. 7049428[/snapback] det gikk ikke... hmmm... kanskje jeg rett og slett skal kjøpe meg ny skjerm :S Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hmm, ja det var det. Prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og still ned oppløsninga der. 7049428[/snapback] det gikk ikke... hmmm... kanskje jeg rett og slett skal kjøpe meg ny skjerm :S 7049567[/snapback] nei, skal jo fungere skjermen fordi. hva med å resette bios da, prøv det. eller kan du stille noe på oppløsningen på selve skjermen? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 hmm, ja det var det. Prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og still ned oppløsninga der. 7049428[/snapback] det gikk ikke... hmmm... kanskje jeg rett og slett skal kjøpe meg ny skjerm :S 7049567[/snapback] nei, skal jo fungere skjermen fordi. hva med å resette bios da, prøv det. eller kan du stille noe på oppløsningen på selve skjermen? 7050239[/snapback] kan dessv ikke stikkepå oppløsnings på skjermen, og har ikke lyst til å resete bios før jeg absolut må Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) hmm, ja det var det. Prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og still ned oppløsninga der. 7049428[/snapback] det gikk ikke... hmmm... kanskje jeg rett og slett skal kjøpe meg ny skjerm :S 7049567[/snapback] nei, skal jo fungere skjermen fordi. hva med å resette bios da, prøv det. eller kan du stille noe på oppløsningen på selve skjermen? 7050239[/snapback] kan dessv ikke stikkepå oppløsnings på skjermen, og har ikke lyst til å resete bios før jeg absolut må 7051017[/snapback] hehehe kansje det er nå du må. jeg kommer ikke på noen flere forslag i farten, desverre. Endret 11. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 har nå kjøpt meg ny skjerm og nå funker det... men nå har jeg fått nytt problem... har en følelse av at marskinen ikke yter sitt beste... har noen en gratis måte å teste dette på? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) http://futuremark.com så poster du resultatet og specsa dine her. Endret 12. oktober 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 http://futuremark.comså poster du resultatet og specsa dine her. 7056308[/snapback] 3dmark koster jo penger da... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nei. Finnes mange gratisversjoner. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 http://futuremark.comså poster du resultatet og specsa dine her. 7056308[/snapback] 3dmark koster jo penger da... 7056320[/snapback] Nei, man trenger ikke betale noe som helst for 3D-Mark, eneste er at med en uregistrert version så kan man ikke uploade resultatet på Futuremark sin side + at man ikke får kjøre alle testene. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 http://futuremark.comså poster du resultatet og specsa dine her. 7056308[/snapback] 3dmark koster jo penger da... 7056320[/snapback] Nei, man trenger ikke betale noe som helst for 3D-Mark, eneste er at med en uregistrert version så kan man ikke uploade resultatet på Futuremark sin side + at man ikke får kjøre alle testene. 7056352[/snapback] ok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå