Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

skjermprblem løst... ny sak :P

Anbefalte innlegg

hei...

for noen dager siden kjøpte jeg meg ny pc, men nå vill den ikke funke, når jeg skrur på pcen kommer windowsloaden og så blir skjermen helt flimrete og etter en stund kommer det opp på skjermen "out of range"... har noen noen ide om hva det kan være?...

takker for alle svar

prob løst...

les lenger ned på sida for nytt spm...

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei...

for noen dager siden kjøpte jeg meg ny pc, men nå vill den ikke funke, når jeg skrur på pcen kommer windowsloaden og så blir skjermen helt flimrete og etter en stund kommer det opp på skjermen "out of range"... har noen noen ide om hva det kan være?...

takker for alle svar

7049222[/snapback]

prøv å skru ned oppløsningen på skjermen. har fått den feilmeldinga selv fordi oppløsninga var større enn skjermen støttet. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
hei...

takker for alle svar

7049222[/snapback]

prøv å skru ned oppløsningen på skjermen. har fått den feilmeldinga selv fordi oppløsninga var større enn skjermen støttet. :)

7049375[/snapback]

åssen gjør jeg det uten å gå inn i windows...

Lenke til kommentar
hmm, ja det var det. Prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og still ned oppløsninga der.

7049428[/snapback]

det gikk ikke... hmmm... kanskje jeg rett og slett skal kjøpe meg ny skjerm :S

7049567[/snapback]

nei, skal jo fungere skjermen fordi. hva med å resette bios da, prøv det. eller kan du stille noe på oppløsningen på selve skjermen?

Lenke til kommentar
hmm, ja det var det. Prøvd å gå inn i sikkerhetsmodus og still ned oppløsninga der.

7049428[/snapback]

7049567[/snapback]

nei, skal jo fungere skjermen fordi. hva med å resette bios da, prøv det. eller kan du stille noe på oppløsningen på selve skjermen?

7050239[/snapback]

kan dessv ikke stikkepå oppløsnings på skjermen, og har ikke lyst til å resete bios før jeg absolut må :p

Lenke til kommentar

7049428[/snapback]

7049567[/snapback]

7050239[/snapback]

kan dessv ikke stikkepå oppløsnings på skjermen, og har ikke lyst til å resete bios før jeg absolut må :p

7051017[/snapback]

hehehe :D kansje det er nå du må. jeg kommer ikke på noen flere forslag i farten, desverre.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
http://futuremark.com

så poster du resultatet og specsa dine her. :)

7056308[/snapback]

3dmark koster jo penger da...

7056320[/snapback]

Nei, man trenger ikke betale noe som helst for 3D-Mark,

eneste er at med en uregistrert version så kan man ikke uploade resultatet på Futuremark sin side + at man ikke får kjøre alle testene.

7056352[/snapback]

ok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...