UrgeLoL Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ser greit ut det Kilde Todd Howard: Our goal is always to make the game look and feel consistent across all platforms. We design the game we want to make and then make that game available on as many platforms as possible. So, it's the same base game as was released on PC/ 360. The PS3 is benefiting from us continuing to develop our core technology that drives all our Elder Scrolls games. Some of that is noticeable on the screen -- like all the new graphic shaders -- and some isn't. The best examples are those new shaders we have for how "near detail" and "far detail" blend together on the landscape. You no longer have a harsh line cutting across the two levels, they blend together seamlessly and the distant detail and land looks much nicer. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det så meget bra ut. Faktisk bedre en på 360en min. Lurer på hvor smooth det er. (ikke at jeg kjøper det til PS3, har det jo på xbox) Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 vel.. hvis ikke lvl'ing systemet er fikset på til ps3 så rører jeg det ikke. spilt det tilsammen 1 time på pc. kommer sansynligvis aldri til å spille det. holder jeg meg heller til Morrowind Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 vel.. hvis ikke lvl'ing systemet er fikset på til ps3 så rører jeg det ikke.spilt det tilsammen 1 time på pc. kommer sansynligvis aldri til å spille det. holder jeg meg heller til Morrowind 7049253[/snapback] Det er nok ikke fikset nei. Er akkurat samme spillet som kommer til PS3, med litt ekstramateriale som sannsynligvis blirsluppet på PC og x360 også. For øvrig så finnes det et eget fprum for Elder Scrolls-serien: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=175 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har brukt 100timer+++ på X360 versjonen og har elsket hvert minutt . Flott at PS3 spillerne også får glede av årets RPG.... Ingen overraskelse at de har klart å presse litt mer kraft ut av grafikkmotoren på de 6mnd de har hatt siden PC/360 release... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 vel.. hvis ikke lvl'ing systemet er fikset på til ps3 så rører jeg det ikke.spilt det tilsammen 1 time på pc. kommer sansynligvis aldri til å spille det. holder jeg meg heller til Morrowind 7049253[/snapback] Hvis du har PC-versjonen av Oblivion så kan du jo bare hente ned en mod som gjør om levellingsystemet. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hadde aldri trodd at jeg ville like first person rpg. Men spillet har endt opp med å bli mitt favorittspill på 360'en min. Hyggelig at andre spillere også får sjanse til å prøve spillet. Men det er minst like hyggelig at knights of the nine mest sannsynlig kommer til 360 og pc også Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 vel.. hvis ikke lvl'ing systemet er fikset på til ps3 så rører jeg det ikke.spilt det tilsammen 1 time på pc. kommer sansynligvis aldri til å spille det. holder jeg meg heller til Morrowind 7049253[/snapback] Hvis du har PC-versjonen av Oblivion så kan du jo bare hente ned en mod som gjør om levellingsystemet. 7049461[/snapback] har ikke pc til det. men alt i alt så skuffet spillet noe helt enormt. kanskje jeg begynner på det om et par år.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det Første Bilde va ikke noe spess så nesten ut som litt Zelda Fra n64 men det andre så ganske bra har jo egentlig ikke testet spillet men har veldig lyst på det Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Det Første Bilde va ikke noe spess så nesten ut som litt Zelda Fra n64 men det andre så ganske bra har jo egentlig ikke testet spillet men har veldig lyst på det 7053191[/snapback] hahahahaha :!: ja ikke sant Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det de har gjort er å forbedre hvordan motoren tegner grafikken som er langt unna spilleren, og forbedret linjen mellom de to. Selv om de har sagt at dette er grunnet mer tid, er det også bare PS3 versionen som vil ha dette. Og det ser unektelig penere ut. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det de har gjort er å forbedre hvordan motoren tegner grafikken som er langt unna spilleren, og forbedret linjen mellom de to. Selv om de har sagt at dette er grunnet mer tid, er det også bare PS3 versionen som vil ha dette. Og det ser unektelig penere ut. 7053530[/snapback] Vel de kommer jo ikke til å relansere spillene på PC og 360 på grunn av det. Men det ser bedre ut. For distansen på Xbox ser ikke så bra ut. Selv om det er et meget pent spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå