Gå til innhold

Ny mobil til hardt vær, hvilken?

Anbefalte innlegg

Heisann, er ute etter en mobil som tåler litt av hvert.

Skal ha den med på jobb osv. jobber ute året rundt som forskalingssnekker så den må tåle en god trøkk egentlig hehe.

vil legge en pris på rundt 1000-2000kr. jeg har djuice magnum fra før. Vil helst kjøpe en mobil uten bindingstid.

design og dill å spill osv bryr meg lite, skal være grei å sende meldinger med og ringe med :)

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, er ute etter en mobil som tåler litt av hvert.

Skal ha den med på jobb osv. jobber ute året rundt som forskalingssnekker så den må tåle en god trøkk egentlig hehe.

vil legge en pris på rundt 1000-2000kr. jeg har djuice magnum fra før. Vil helst kjøpe en mobil uten bindingstid.

design og dill å spill osv bryr meg lite, skal være grei å sende meldinger med og ringe med :)

takk

7049205[/snapback]

Hvis du skal ligge på mellom 1-2000 kroner kan du velge Nokia 5140i, det er ikke mange butikker som har denne inne om dagen, men den er å få tak i fra grossist, så be de bestille den opp for deg. Et annet alternativ er Siemens M75. Disse tåler begge sprut og støv og er bedre sikret enn de fleste når det gjelder slag.

Hvis du vil strekke deg litt litt til, kan du få Nokia 5500 Sport til rundt 3000,- Denne er tynnere og har litt flere funksjoner, som blåtann, 2mp kamera og minnekortleser.

Lenke til kommentar

Glosi sier veldig mye i inlegget sitt. Det er ikke akkurat et overskudd av robuste telefoner på markedet i dag. de telefonene han nevner er faktisk så og si de det går ann å få tak i fra levrandørene.

For den summen du er villig til å bruke nærmer du deg nok mer en 5140i eller Simens M75 (5140i er den bedre av disse to)

Den beste telefonen i denne kategorien er nok 5500 sport, men koster nok noen lapper mer en de andre mobilene. Venter du litt kommer samme mobilen i en Music edition om kort tid med mer minne, og mer fokus på musikk (som tidligere ble annonsert på amobil.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...