Koma Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei, godtfolk! Har noen kommentarer om denne bærbaren? --------- http://www.saturn.de Artikelnummer: 371054001 Marke: Gericom Gerätetyp: Webforce 2440 Beschreibung: Intel® Pentium® 4 Prozessor, 2,40 Gigahertz, 512 MByte DDR-RAM Arbeitsspeicher, 40 GByte Festplatte, CD-RW-/DVD-Combo-Laufwerk, nVidia GeForce 4 Go mit 32 MByte DDR-RAM und TV-Ausgang, Sound onBoard, 56K Modem, 10/100 Fast Ethernet (DSL), 2 x USB 2.0, Firewire, Infrarot, Microsoft Betriebssystem Windows XP Home Edition OEM (Produktaktivierung bei Wechsel von Systemkomponenten oder Neuinstallation erforderlich), StarOffice 5.2a OEM, 24 Monate Garantie. Art. Nr.: 3801616 ------------------------- Preis: 1699,00 EUR Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 ser greit men desktop cpu trekker litt ned,den er kraftig med utvikler mer varme og bruker opp bateriene fortere,skjermkortet er ok selvom personlig hadde tatt radeon9000 any day over gf4 da de er egentlig mx? prisen er ok og,med xp og på kjøpet. Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 hehe... Maskinen er jo konge men... Jeg sier men... Der er et par ting jeg vil nevne for deg... Som du kanskje vet er tyskerne gale etter tysk... Ja de snakker jo bare tysk der nede Dette har diverse konsikvenser: Opperativsystem: Antagelig Tysk språk Support : Ja det sier seg selv... Tysk ( kanskje gebrokken engelsk) Instruksjonsmanual: Tysk Det vil med andre ord si at du bør bære dreven i tysken for å bruke maskinen Er forøvring enig med ovenforstående Radeon er absolut å anbefale.. Har selv en utgave som har 64 mb... Og det er et kongekort! Men maskinen du har plukket deg ut er jo for all del en flott maskin, men du klarer kanskje å forhandle deg frem til at de leverer maskinen med Engelsk OS eller uten OS i det hele tatt.. Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 hehe... Maskinen er jo konge men... Jeg sier men... Der er et par ting jeg vil nevne for deg... Som du kanskje vet er tyskerne gale etter tysk... Ja de snakker jo bare tysk der nede Dette har diverse konsikvenser: Opperativsystem: Antagelig Tysk språk Support : Ja det sier seg selv... Tysk ( kanskje gebrokken engelsk) Instruksjonsmanual: Tysk Det vil med andre ord si at du bør bære dreven i tysken for å bruke maskinen Er forøvring enig med ovenforstående Radeon er absolut å anbefale.. Har selv en utgave som har 64 mb... Og det er et kongekort! Men maskinen du har plukket deg ut er jo for all del en flott maskin, men du klarer kanskje å forhandle deg frem til at de leverer maskinen med Engelsk OS eller uten OS i det hele tatt.. Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hehe, du bør ha tysken din på rett sti. Som sagt kommer alt, absolutt ALT, du får med på tysk, også en detalj, nemlig keyboardet. Stemmer, med tysk dobbel-ess, og tøddel-bokstaver. Viktig å nevne er kanskje tollen og momsen på denne pc-en. Litt merkelig nok blir dette dyrere enn andre maskiner, like gode som du kan kjøpe i gamlelandet... Likevel, du gjør som du vil.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ikke glem det sure tyske tastaturet. Den er vond å vende seg til. Alt er flytta på. Nei takk sier jeg. Det er mye billigere der men det koster på andre måter dessverre :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå