Gå til innhold

Hvorfor forbindes heavy med tapere?

Ni kon

Anbefalte innlegg

Å kalle alle blackmetal folk for satanister er som å si at alle menn som har et rosa klesplagg er homser!

7156434[/snapback]

Er ikke alle som har rosa skjorter homo altså?

7156483[/snapback]

Ikke nødvendigvis! Tok dette eksempelet for å vise at alle er fulle av fordommer... Akkurat som noen tror at alle folk som hører på black metal tror de at alle som menn som har f eks ett rosa/lilla klesplagg er homser :p

7157148[/snapback]

tenk på de som både hører på metal og kler seg i rosa/lilla da!! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Jeg hører på såkalt hard musikk, men det er ikke for å få ut noe sinne. Jeg bare liker det jeg...

7156700[/snapback]

Hva fikk deg til å nevne ordet "sinne"?

Lenke til kommentar
Å kalle alle blackmetal folk for satanister er som å si at alle menn som har et rosa klesplagg er homser!

7156434[/snapback]

Er ikke alle som har rosa skjorter homo altså?

7156483[/snapback]

Ikke nødvendigvis! Tok dette eksempelet for å vise at alle er fulle av fordommer... Akkurat som noen tror at alle folk som hører på black metal tror de at alle som menn som har f eks ett rosa/lilla klesplagg er homser :p

7157148[/snapback]

tenk på de som både hører på metal og kler seg i rosa/lilla da!! :cry:

7157300[/snapback]

Ja de får gjennomgå :p

Lenke til kommentar
tenk på de som både hører på metal og kler seg i rosa/lilla da!!  :cry:

7157300[/snapback]

hvilken reklame var det igjen?

denna metalduden som blir igjen i leiligheten, mens de andre metaldudsene stikker for å kjøpe mat, og da de kommer igjen står han i rosa og danser til skikkelig jentemusikk :!:

Lenke til kommentar
tenk på de som både hører på metal og kler seg i rosa/lilla da!!  :cry:

7157300[/snapback]

hvilken reklame var det igjen?

denna metalduden som blir igjen i leiligheten, mens de andre metaldudsene stikker for å kjøpe mat, og da de kommer igjen står han i rosa og danser til skikkelig jentemusikk :!:

7157411[/snapback]

OMO Colour: "Look man, it's just not working out"...

Den første reklamen var mye bedre. ;)

Endret av moskus
Lenke til kommentar
Coop prix Reklame

Den er genial.

Edit: For treig ...

7157901[/snapback]

Jeg kjenner han! Eller kjente da :cool:

Han jobbet på SFO da jeg gikk der og han heter Lars og er driit kul... hehe, men er vell en 6-7 år siden jeg så han sist.. han jobbet jeg kjente han i hvert fall da denne ble sendt på TV :)

Endret av Turbo-Jokke
Lenke til kommentar
Man er jo strengt tatt nødt til å anerkjenne gud hvis man anerkjenner saten, og motsatt.

7161295[/snapback]

Vel. Nei? Alle satanister er sin egen satan, om en kan si det sånn.

Satan er en motstander av gud. Henvisninger til kristendommen innen satanismen er kun symbolsk og viser til den falne engelen, Lucifer, som stod opp mot gud og ikke ville godta at det finnes en allmektig gud.

Satanismen anerkjenner ikke at det finnes overnaturlige guddommer.

Satanismen har videre ingenting med djeveldyrking og ofring av diverse levende objekter å gjøre.

En kan jo si det sånn at det finnes kristensatanister, om tilber den satan som blir representert i kristendommen, og satanister (:

Lenke til kommentar
Vel. Nei? Alle satanister er sin egen satan, om en kan si det sånn.

Satan er en motstander av gud. Henvisninger til kristendommen innen satanismen er kun symbolsk og viser til den falne engelen, Lucifer, som stod opp mot gud og ikke ville godta at det finnes en allmektig gud.

Satanismen anerkjenner ikke at det finnes overnaturlige guddommer.

Satanismen har videre ingenting med djeveldyrking og ofring av diverse levende objekter å gjøre.

En kan jo si det sånn at det finnes kristensatanister, om tilber den satan som blir representert i kristendommen, og satanister (:

7161370[/snapback]

Her må skille mellom gammelsatanister og nysatanister, nysatanistene er det du fokuserer på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...