Gå til innhold

Hvorfor forbindes heavy med tapere?


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører på stort sett alt som har med gitar å gjøre. (Med det mener jeg ikke pop-ikoner som Marion "Tihi, se jeg kan ta på en gitar og slå på den så blir det lyd, og da er jeg skikkelig emo og badass" Rav(e)n.)

Og jeg ser da normal ut. Kanskje? Jeg er vel ikke en taper heller tror jeg, men det er vel "in the eye of the beholder". Jeg føler meg helt flott med meg selv.

 

Så tilbake til saken. Hvis TV viste noen klipp av og til av noen som hørte på klassisk musikk og hadde rosa sokker på seg, og VJ's på MTV og andre folk sa at alle som hører på klassisk musikk har rosa sokker, hadde det vel dukket opp en post her på forumet som hadde inneholdt noe sånt som:

"Hvorfor er det slik at alle som hører på klassisk musikk har rosa sokker?"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg tenker herr Dahle sitter bak pc'en sin og gnir seg fornøyd i hendene, mens han pønsker ut nye sjangerprovokasjoner. Til glede for oss som leser mer enn vi poster.

7057256[/snapback]

 

Ti poeng og en plass i himmelen for tankene dine.... ;)

 

Hva blir neste trekk fra Herr Dahle?

7061837[/snapback]

 

En sykkeltur kanskje ... :roll:

Lenke til kommentar
Alltid lurt på hvorfor heavymetal, metal, satanrock og slikt forbindes med tapere?

 

Noen som har noen gode argumenter?

7049156[/snapback]

Tjaaa:

deathmetalgoon-746180.jpg

Neida, jeg tror at de som forbinner metal med tapere føler seg lettere støtt av tekster og bilder som det over her, og da kan det være avvæpnende å kalle tilhengere av slik musikk for "tapere" etc.

Lenke til kommentar
Haha NightKeeper, der reddet du dagen.

 

"Disse folkene du prater om er som regel black-metallere som oftest bare hører på black metal og ingenting annet." er jævligt bra å si rett etter du har klaget over han som generaliserer.

7055757[/snapback]

 

Men er det ikke sant det jeg sa? Disse folkene som har svart langt hår og går i svart hele tiden, er det ikke som regel blackmetalere? Er ikke det sant da?

7056089[/snapback]

 

nei. ikke nødvendigvis. men poenget er at du sa

black metal og ingenting annet
. da er du temmelig trangsynt viss du faktisk klarer å prestere å si noe slikt. tror du virkelig folk som er kledd i svart og har langt hår hører kun på BM og ingenting annet?

og du finner nesten like mange folk som er skallet som hører på BM.

selv tok jeg håret for et par mnd siden. jeg spiller i et band som spiller en slags type BM. der motbeviser jeg deg med en gang.

 

selv elsker jeg 70 tallet. akkuratt nå hører jeg på Triumvirat - Illusions On A Double Dimple (1972) som er synth basert progrock... Jeg elsker King Crimson og Uriah Heep... Men spiller i BM band...

 

du ser hvor jeg vil hen

7056124[/snapback]

 

Ok, greit nok. Men jeg har bare vanskeligheter for å se for meg de sortkledde sitte og digge Radiohead, U2, techno, whatever :!:

7056261[/snapback]

 

Skal jeg filme det når vi har filmkveld og sitter og tuter fordi det skjer noe trist i en romantisk klisjèfilm à la moulin rouge, for så å gå ut og ta oss en røyk, komme inn og sette på Radiohead sitt Pablo Honey-album? Jeg kan godt gjøre det, altså. Sånn at du har noe å se for deg neste gangen du kommer med en vanskelighet av et kaliberet.

Lenke til kommentar
Har dere problemer å se for dere en som liker ekstrem-metall nesten er på gråten når han sier at han elsker damen sin?

7076875[/snapback]

 

Hahahahahahah

 

Jeg har alltid problemer med å se for meg tøffelhelter i aksjon. Fy fillern, flaue greier.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...