Gå til innhold

Hvorfor forbindes heavy med tapere?

Ni kon

Anbefalte innlegg

blablabla

7052184[/snapback]

Og da snur vi spørsmålet, hvorfor har du håret slik du har det? Og hvorfor kler du deg slik du gjør?

7054288[/snapback]

godt spørsmål, men svaret er ikke like lett å gi. skjønner at det jeg skrev var litt teit, men meninga var å provosere.

Håret midt har den sveisen den har fordi det er den som jeg føler passer best etter en rekke forsøk på både langt og kort hår. Klærne jeg går i sier vel egentlig ingenting om hva slags musikk jeg liker, med unntak av kansje et par t-skjorter jeg har plukket med meg fra divere konserter.

Og ja selvfølgelig er det dumt å måtte argumentere for hvorfor man er som man er.

Endret av Stavmikser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ante ikke at jeg ble sett på som taper jeg ^^

Folk flest vet kanskje ikke så alt for mye om andre folkegrupper enn de de vanker i selv, sikkert fordi de holder seg til sine egne folk... ?

Har jeg selv merket, jeg bodde i Ålesund i 1 års tid og gikk på skole der, der er vel 4 folkegrupper tror jeg... Metallfolka, Rapperne eller Yoyo folka som de kalles, Naziene, og Keegene ^^

Ivertfall på skolen der jeg gikk, når jeg er på fest der så er det vanligvis metalfolk jeg henger med, merka også at jeg ble kjent med mesteparten av metalfolkene i ålesund og et fåtall av de andre folka, sannsynligvis fordi jeg ikke var attmed noen andre folk.

Dessuten har jeg aldri blitt kalt taper på grunn av at jeg har hår ned til brystet heller...

Når jeg headbanger på fest så synst folk det er gøy og joiner ofte...

Skjønner ikke hvorfor metal folk skal vere tapere

Lenke til kommentar
Metal er vel ikke den lekreste musikken jeg kan tenke meg, men skjønner veldig godt hvorfor folk kan like den. Men jeg digger ikke akkurat de som absolutt må kle seg i de eventyrlig støgge metalklærne bare for å bevise at de har litt sær musikksmak. Jeg liker å høre på noe rap og trance, men jeg kler meg ikke i enorme bukser eller i lightsticksbefengte singleter. Og hva med det lange håret? Skjønner at headbanging er tingen, men man trenger vel ikke navellangt hår av den grunn? Det å se ut som en hest er vel ikke den looken jeg ville gått for vis jeg først skulle hørt på "skummel" musikk.

Jeg pleide å bli mobba for min musikksmak, og med god grunn egentlig. Sær elektronika er ikke for alle. MEn de som virkelig fortjener pryl er de som kun hører på radio 1 og sier at alt annet er skummelt eller dridd.

7052184[/snapback]

Du har fått litt feil info tror jeg. Mange som hører på metal og ikke går rundt i langt hår og sorte klær, som f.eks meg. Generalisering ftw huh? Disse folkene du prater om er som regel black-metallere som oftest bare hører på black metal og ingenting annet.

Lenke til kommentar
jajajaja

7052184[/snapback]

Du har fått litt feil info tror jeg. Mange som hører på metal og ikke går rundt i langt hår og sorte klær, som f.eks meg. Generalisering ftw huh? Disse folkene du prater om er som regel black-metallere som oftest bare hører på black metal og ingenting annet.

7055459[/snapback]

Jeg forteller ut av det jeg har sett og opplevd selv, ikke lest det på en eller annen side eller her for den saks skyld.

Lenke til kommentar
jajajaja

7052184[/snapback]

7055459[/snapback]

Jeg forteller ut av det jeg har sett og opplevd selv, ikke lest det på en eller annen side eller her for den saks skyld.

7055807[/snapback]

Du ser de som hører på metall fordi de kler seg metall. Det du ikke ser er de som kler seg som "alle andre".

Knightkeeper: Jeg er en slik "svart metaller". Akkurat nå sitter jeg å hører på Trance. Ikke generaliser :p

Endret av stakan
Lenke til kommentar

metall å punk og slikt er vel noe som er litt "opprørsk" i en del sine øyne. Det er nok derfor noen kaller de som hører på det for "tapere"...men da spør jeg bare, hva er en taper:P??

I mitt syn har jeg alltid sett på tapere som de som ikke har noe hjem, drikker eller doper seg ned osv. Jeg kjenner veldig mange metall folk,nermere alle vennene mine, å de er veldig snille alle som en! å de er LANGT fra tapere! noen av de har langt hår, andre ikke....noen er flinke på skolen, andre ikke. Metall folk er da vel akkurat som andre folk?

Det skal være sagt at jeg var litt mer metall fyr før...nagler osv... Men nå hører jeg ikke så mye på det, men håret har jeg fortsatt...så i hvertfall ikke nevn det med håret hører med mer i metall enn jazz feks. :p

Ble vel uoversiktlig dette her men :p

Endret av sixx
Lenke til kommentar
Haha NightKeeper, der reddet du dagen.

"Disse folkene du prater om er som regel black-metallere som oftest bare hører på black metal og ingenting annet." er jævligt bra å si rett etter du har klaget over han som generaliserer.

7055757[/snapback]

Men er det ikke sant det jeg sa? Disse folkene som har svart langt hår og går i svart hele tiden, er det ikke som regel blackmetalere? Er ikke det sant da?

Han generalisrer jo når han sier at metal-folk går kledd i svart, for å si det slik, jeg kjenner en som går i svart for det meste, og han hører på death / metalcore hele tiden. Jeg kjenner også mange andre som hører på metal, og de går vanlig kledd.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

"Disse folkene du prater om er som regel black-metallere som oftest bare hører på black metal og ingenting annet." er jævligt bra å si rett etter du har klaget over han som generaliserer.

7055757[/snapback]

Men er det ikke sant det jeg sa? Disse folkene som har svart langt hår og går i svart hele tiden, er det ikke som regel blackmetalere? Er ikke det sant da?

7056089[/snapback]

nei. ikke nødvendigvis. men poenget er at du sa

black metal og ingenting annet
. da er du temmelig trangsynt viss du faktisk klarer å prestere å si noe slikt. tror du virkelig folk som er kledd i svart og har langt hår hører kun på BM og ingenting annet?

og du finner nesten like mange folk som er skallet som hører på BM.

selv tok jeg håret for et par mnd siden. jeg spiller i et band som spiller en slags type BM. der motbeviser jeg deg med en gang.

selv elsker jeg 70 tallet. akkuratt nå hører jeg på Triumvirat - Illusions On A Double Dimple (1972) som er synth basert progrock... Jeg elsker King Crimson og Uriah Heep... Men spiller i BM band...

du ser hvor jeg vil hen

Lenke til kommentar

7055757[/snapback]

7056089[/snapback]

nei. ikke nødvendigvis. men poenget er at du sa

black metal og ingenting annet
. da er du temmelig trangsynt viss du faktisk klarer å prestere å si noe slikt. tror du virkelig folk som er kledd i svart og har langt hår hører kun på BM og ingenting annet?

og du finner nesten like mange folk som er skallet som hører på BM.

selv tok jeg håret for et par mnd siden. jeg spiller i et band som spiller en slags type BM. der motbeviser jeg deg med en gang.

selv elsker jeg 70 tallet. akkuratt nå hører jeg på Triumvirat - Illusions On A Double Dimple (1972) som er synth basert progrock... Jeg elsker King Crimson og Uriah Heep... Men spiller i BM band...

du ser hvor jeg vil hen

7056124[/snapback]

Ok, greit nok. Men jeg har bare vanskeligheter for å se for meg de sortkledde sitte og digge Radiohead, U2, techno, whatever :!:

Lenke til kommentar
Ta å se "Metal a headbangers journey"

burde svare på noen spørsmål

7056257[/snapback]

Metal, A Headbangers Journey, der Cradle of Filth ble listed som en av de beste NORSKE BLACK METAL band.

Metal, A Headbangers Journey, der de intervujer Gaahl (eller hva faen han kaller seg), og kirkebrennere og sammenligner dem med alt fra metal.

Metal, A Headbangers Journey, der Norge er et kaldt og isolert land i norden. Der alle hører på black metal hele tiden.

Metal, A Headbangers Journey, der de intervujer Alice Cooper og hevder han er en stooor del av metal scenen.

La meg si det sånn, - den ''dokumentaren'' ble lagd av en trangsynt amerikaner som burde holdt seg langt unna metal. Fint nok at BM er antikristelig, men når han tror alle som HØRER på BM er anti-kristelige og brenner kirker hver dag, så synes jeg han selv burde brenne.

Peace.

Endret av H-e-l-l-o
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Alltid lurt på hvorfor heavymetal, metal, satanrock og slikt forbindes med tapere?

Noen som har noen gode argumenter?

7049156[/snapback]

WTF! Lav knurring, nå hiver jeg meg ned på alle fire, og knasker løs på stolbena :ohmy:

Har samlivet allerede endt opp med bare sex, og ingen vold? Er det derfor du skubber oss heavydudes på grisebusta? Bare vent, snart er sex med sokker på ut, og du sitter å frenetisk leter via goggleearth etter "saftige" kirker å brenne, mens satanrocken skjærer gjennom marg og bein. :yes: Voff voff :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...