Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med multi svideo

Anbefalte innlegg

Jeg har et prob med å koble pcen til tven. jeg har svideo ledning og har installert drivere.

14590.jpeg

Jeg har en slik multi ting, som fulgte med skjermkorte (har btw ati x850 pro), jeg vet ikke helt hvordan den funker men det er noen små ikoner på ledningen med inn og ut.

har selfølgelig koblet den til ut..

14591.jpeg

her er svideo ledningen jeg kjøpte på expert.

må beklage bildekvaliteten, er tatt med mobil.

edit: leif

Endret av ^Xon^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint om du kunne utdype litt nærmere. Har du problemer med å bestemme deg for hvor du skal koble de forskjellige pluggene, eller er problemet at du ikke får bilde på tv'en?

Husk på at du må ha kabler for lyden også, disse tar du fra lydkortet.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke bilde, å det kommer ikke opp noe i catalyst panelet om at jeg har koblet til en ny skjerm.

Jeg tror jeg vet hvilken ledning jeg skal bruke, det står en "S" og en "->" på den.

Lyden funker fett.

Endret av ^Xon^
Lenke til kommentar

Du må som regel koble til tv'n først og så ser du om det er noe sted i kontrollpanelet til skjermkortet du kan søke etter skjerm/tv. Vet ikke stort om ATI men på nvidiakort må man ofte gjøre det. Vær sikker på at s-video inngang på tv er valgt.

Lenke til kommentar
Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper og se under avansert om det er noe ATI-greier der. Ellers ligger det sikkert i kontrollpanel (eller systray)

7055466[/snapback]

Jeg har ikke kontrollpanel der. Jeg har ati catalyst control center, som jeg ikke forstår en drit av.

Lenke til kommentar
Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper og se under avansert om det er noe ATI-greier der. Ellers ligger det sikkert i kontrollpanel (eller systray)

7055466[/snapback]

Jeg har ikke kontrollpanel der. Jeg har ati catalyst control center, som jeg ikke forstår en drit av.

7055935[/snapback]

Da er det der du finner det. Sorry men jeg har som sagt ikke ATI selv, så jeg vet ikke hvordan du finner fram der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...