Chivas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå har jeg prøvd meg frem med diverse vekkeklokker på min Nokia N80, men får ikke frem det jeg vil ha av funksjoner. De funksjonene jeg vil ha er: 1. Vekkeklokke som fungerer i "Lydløs" modus. 2. Slumre funksjon 3. Sette de dagene i uka jeg ønsker, slik at jeg slipper å stille den for hver dag. De programmene jeg har prøvd er: - Klokka som er originalt på tlf. Den tilfredstiller punkt 1 og 2, men ikke punkt 3. - Handy Clock. Den tilfredstiller punkt 2 og 3, men ikke punkt 1. (har sett i en annen tråd at den skal fungere i lydløs modus, men det får jeg ikke til på min) - Handy Alarm. Den tilfredstiller punkt 1 og 3, men ikke punkt 2. Er det noe rart man blir frustrert! Kan da ikke være så vanskelig å lage en klokke som tilfredstiller alle funsjonene! t.o.m. min gamle Samsung hadde disse funksjonene originalt... Så, er det noen programmer dere har å anbefale som fungerer på min N80, og som tilfredstiller kravene mine? På forhånd takk Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) .. . Så, er det noen programmer dere har å anbefale som fungerer på min N80, og som tilfredstiller kravene mine? På forhånd takk 7049019[/snapback] Hmm, du må gjøre noe galt. Har HandyClock selv og den virker selv om N80 er satt til lydløs. (Testet det nettopp for å være sikker...) Jeg har v4.03, sjekk din versjon. Som et alternativ kan du jo prøve Alarm Manager. Vet ikke om den tilfredstiller dine krav, men du kan jo prøve den. Uansett, HandyClock skal virke selv i lydløs. Endret 11. oktober 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Edit: Feilpost. Kan vi ikke slette våre egne poster lengre? Endret 11. oktober 2006 av tulling03 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 .. . Så, er det noen programmer dere har å anbefale som fungerer på min N80, og som tilfredstiller kravene mine? På forhånd takk 7049019[/snapback] Hmm, du må gjøre noe galt. Har HandyClock selv og den virker selv om N80 er satt til lydløs. (Testet det nettopp for å være sikker...) Jeg har v4.03, sjekk din versjon. Som et alternativ kan du jo prøve Alarm Manager. Vet ikke om den tilfredstiller dine krav, men du kan jo prøve den. Uansett, HandyClock skal virke selv i lydløs. 7049537[/snapback] Versjonen jeg har er 4.00, skal prøve å oppdatere for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Er tydeligvis noe rart her. Jeg mottok akkurat en MMS med video, og den spilles av uten lyd i lydløs modus.....hvilke innstillinger kan jeg endre for å fikse dette? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er tydeligvis noe rart her. Jeg mottok akkurat en MMS med video, og den spilles av uten lyd i lydløs modus.....hvilke innstillinger kan jeg endre for å fikse dette? 7050450[/snapback] Den skal ikke gi noen lyd i lydløs modus, men vekkerklokken skal. Beklager, jeg vet ikke hva som er gale. Prøv å reinstallere HandyClock kanskje. Jeg har ikke endret noen std. innstillinger hverken på HandyClock eller Lydløs profilen. Lenke til kommentar
groov Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det ikke mulig å legge alarmen inn som en repeterende avtale i kalenderen i stedet for å bruke vekkerklokka? Da får du tilfredsstilt ditt pkt. 3 uten bruk av tredjepartssoftware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå