tness Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Litt uklar topic, men det var det beste jeg kom opp med. Har et stativ som egentlig er beregnet på videokamera. Festet ser slikt ut Ble kanskje litt mange bilder. Det jeg lurer på er om det er mulig å få kjøpt et adapter slik at jeg kan bruke stativet på mitt canon D350 kamera. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kjøp (eller grav frem) kamera plata som passer til stativet. Den fulgte med stativet. Lenke til kommentar
tness Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det har jeg nok ikke. Hvor er disse og få kjøpt? Det er vel et universalfeste dette her Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Det har jeg nok ikke. Hvor er disse og få kjøpt?Det er vel et universalfeste dette her 7049245[/snapback] Det er nok dessverre forskjellig standard fra stativ produsent til stativprodusent. Mulig at kameraplatene til Slik eller Manfrotto/Bogen kan passe, ta nøyaktige mål og sjekk med nærmeste fotobutikk eller Elkjøp/Lefdal/Expert. Her er en mindre Sima variant som er kompatibel med Slik stativene: http://cgi.ebay.com/SIMA-QUICKONNECT-Tripo...VQQcmdZViewItem Endret 11. oktober 2006 av froggyler Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var i samme situasjon før ferien, og tror du jammen ikke den lokale fotobutikken hadde en slik plate i "tilbudskurven". 20,- måtte jeg ut med for å få Hama stativet i orden Gjør som de andre sier. Ta mål, eller enda bedre - ta med stativet og besøk en fotobutikk med kompetanse. Lenke til kommentar
tness Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Maila litt med produsenten, de fant ut hvilket stativ jeg hadde, og sender meg nå en slik hurtigkobbling, helt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå