Stoffer86 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Akkurat fått trådløst nettverk hjemme, men har et problem.. sitter på en Dell og har akkurat oppdatert nettverkskortet (vet ikke om dette har noe å si). Så skal jeg prøve å koble til trådløst... Får som svar at den har igangsatt autentifiaksjonsprosess eller noe sånt og den står og går der og får egentlig aldri autentifikert eller avautenfikert tilkoblingen min. ser at den sender pakker som fy, men at den mottar så og si ingen altså 0. noen som har en løsning på problemet? sitter på en d-link Di-624 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Prøv å legg inn nettverket på vanlig måte på nytt. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 har prøvd det opptil flere ganger. er ikke noe inne på selve routeren jeg må gjøre for at det skal kunne gå ann å koble til trådløst? for det går helt fint med kabel Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 det står at den henter nettverksadresse.. det holder den på med i opptil flere minutter Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvikne kryptering kjører du? Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 wep men husker ikke om det er 64 eller 128 og ja passordet er skrevet riktig Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 tja kan lukke tråden nå.. vet ikke hva jeg gjorde men trykte på endel ting inne på routerinnstillinger og nå fungerer det perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå