thomasebest Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei:) Prøver å koble Xbox 360'en min opp mot nettverk gjennom WL-500g routeren, men får tilbakemelding om at det er noe galt med MTU'en... Det står at jeg skal sjekke manualen for routeren for MTU-innstillinger, men jeg finner ikke noe tilsvarende det. Xboxen trenger en MTU på 1364... Får heller ikke til å koble meg opp på samtlige online-spill på dataen... Noen som kan hjelpe? Mvh. Thomas:) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Prøv å sett MTU'en på 1500 eller 1492 (om du bruker PPPoE, bruker du 1492). Lenke til kommentar
thomasebest Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Prøv å sett MTU'en på 1500 eller 1492 (om du bruker PPPoE, bruker du 1492). 7049472[/snapback] Var ikke så godt forklart det jeg sa:) Mente vel mer hvordan jeg skiftet det;P Er ikke så veldig god med sånne løsninger med internett-koblinger og slik... Men vi ligger litt i kanten for bredbånd, så det blir litt dårlig hastighet på det... Kan det være grunnen? Endret 11. oktober 2006 av thomasebest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå