Shibiz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) For ca 1-2 kjøpte jeg pc deler fra komplett. Når jeg fikk dele hjem begynte jeg å sette sammen delene. Noe av det første jeg merket var at lydkortet ikke fungerte i det heile tatt. En uke senere gikk DDR ramen istykker. Samt som skjermkortet begynte å leve sitt eget liv etterhvert. Jeg la merke til fort at komplett ikke bryr seg så mye om kundene, jo større bedrift noe mere blanke f. Jeg har prøvd å sende email til dem, og fikk beskjed om å ringe kundeservice. Når jeg snakker med kundeservice fikk jeg beskjed om å logge på på komplett og bruke tjenesten der til å returnere dem. Samt som sakt gjorde jeg det, og venter enda på noe jeg skulle få i posten av dem. Et par tlf her, og der. Men enda ikke noe svar fra komplett. Som kansje mange andre var jeg på HW-Lan, og jeg var også med i security crew. På HW-Lan snakket jeg med komplett om dette problemet. En mann spurte om mitt navn, mob tlf og adresse. Han sa at komplett skulle ringe meg så fort som mulig, kansje samme uke som jeg jobbet på HW-Lan, eller 2-3 dager etterpå. Enda sitter jeg og venter, min mening er at jeg har mistet tilliten til komplett. Er det noen andre som har kommet i samme knipe som meg? Endret 11. oktober 2006 av Shahab Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kort svar til overskriften: Ja. Send oss en PM med nødvendig info, så skal du få en tilbakemelding i morgen. Beklager samtidig problemene du har hatt så langt, sånn skal det ikke være. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 For ca 1-2 kjøpte jeg pc deler fra komplett. 7048635[/snapback] Uker, mnd eller år? Tipper komplett jobber med saken, men TTT, ting tar tid. Når du handler over internett og bruker postgang, så tar postgang mye tid, og returprosesser kan fort ta 1-2uker + den berømte postgangen vi nå har snakka så mye om. Utrolig leit at ting går i stykker og jeg skjønner fustrasjonen din, men Komplett kan jo heller ikke prioritere deg fordi du kjøpte den for 1-2uker/dager/timer siden, du er like viktig som karen som kjøpte høyttalere for 2år siden og har en høyttaler som skurrer... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kort svar til overskriften: Ja. Send oss en PM med nødvendig info, så skal du få en tilbakemelding i morgen. Beklager samtidig problemene du har hatt så langt, sånn skal det ikke være. 7049052[/snapback] *Imponert* Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 virker som de er raske når man klager på forumet Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 http://www.digi.no/php/art.php?id=342784 Er vel alt jeg trenger å si Tar alle slike tråder med en klype salt, da faktisk servicenivået i Norge er ganske bra (etter min opplevelse). Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hvis kunder må bruke hardware.no for å få kontakt med en nettbutikk, har egentlig nettbutikken allerede tapt. Resten er bare "damage control". Virker forøvrig som kundeservicen hos Komplett svinger mye for tiden. Noen dager hører vi harpesang, mens andre dager er det skuddsalver fra kundene. Endret 12. oktober 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 For ca 1-2 kjøpte jeg pc deler fra komplett. 7048635[/snapback] Uker, mnd eller år? 7050058[/snapback] År Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 problemet er ikke at de ikke bryr seg de ordner som regel altid opp det som er problemet er at det tar ofte ganske lang tid... en kompis av meg sin harddisk var defekt og det tok hele 3 uker før han fikk ny... greit kan skylde i hvertfall 1 uke på postgang men hva med de to andre ukene? dette gjelder ikke spesielt komplett men generelt alle nettbutikker... komplett har jeg opplevd som en veldig bra butikk å handle fra faktisk ettersom de er såpass store har de ikke råd til dårlig reklame heller Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 For ca 1-2 kjøpte jeg pc deler fra komplett. 7048635[/snapback] Uker, mnd eller år? 7050058[/snapback] År 7056965[/snapback] bare kontroll; du kjøpte det for 1-2 år siden, problemene kom nesten umiddelbart etterpå, og du klager først nå? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 du kjøpte det for 1-2 år siden, problemene kom nesten umiddelbart etterpå, og du klager først nå? 7057149[/snapback] Du stusset over det du også ja. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kort svar til overskriften: Ja. Send oss en PM med nødvendig info, så skal du få en tilbakemelding i morgen. Beklager samtidig problemene du har hatt så langt, sånn skal det ikke være. 7049052[/snapback] *Imponert* 7050085[/snapback] imponert?? Komplett skulle ALDRI latt det gå så langt, dette er overhodet ingenting å være imponert over! (MEN dersom det stemmer at det har gått 1-2 år siden problemene begynte og hanikke har klagd nå så er komplett _nesten_ greie om de hjelper han..) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 du kjøpte det for 1-2 år siden, problemene kom nesten umiddelbart etterpå, og du klager først nå? 7057149[/snapback] Du stusset over det du også ja. 7057204[/snapback] hva mente du med det? gikk en varsellampe hos meg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hva mente du med det? gikk en varsellampe hos meg 7057531[/snapback] Altså at du ikke var den eneste som synes det var litt underlig å få høre det at det var 1-2 år siden han fikk problemene Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Lurer på hvor mye som egentlig er kundenes feilhåntering når det gjelder selvbygde maskiner. Har enda ikke hatt problem med noen av alle maskinene jeg har bygd. Mens jeg ser andre her har flere problemer. Bare lurer jeg altså. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 For ca 1-2 kjøpte jeg pc deler fra komplett. Når jeg fikk dele hjem begynte jeg å sette sammen delene. Noe av det første jeg merket var at lydkortet ikke fungerte i det heile tatt. En uke senere gikk DDR ramen istykker. Samt som skjermkortet begynte å leve sitt eget liv etterhvert. Uker, mnd eller år? År I såfall har du i følge forbrukerkjøpsloven ingen rettigheter i det hele tatt, og Komplett gir deg ekstra god service utenfor hva de er pliktig til å gi deg om de ordner problemene for deg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jepp, hvis Komplett vil ordne opp i dette så er det ren SERVICE! Du har som forbruker en hvis tid på deg fra feilen skjer fra du må ha meldt i fra. 2 år er LAAAAANGT over tiden. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Har prøvd å sende dem Email, snakke over tlf.. Men det bare rant over når skjermkortet svikta.. Kom hjem fra porsgrund i dag. Så nu skal jeg renge til dem imorgen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har prøvd å sende dem Email, snakke over tlf.. Men det bare rant over når skjermkortet svikta.. Kom hjem fra porsgrund i dag. Så nu skal jeg renge til dem imorgen. 7076580[/snapback] du er klar over at stiller nokså svakt om du har kjent til feilene så lenge? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Svaret er vel enkelt og greit: Ja, men vi har ikke nok folk til å ta vare på alle kundene våre. Derfor må man gå veier som dette for å komme igjennom. Synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå