Blekkpatron Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tenker nå litt på Julegave til faren min. Det skal være en mobil Mobilen bør ikke koste mer enn 1200-1300kr uten abonnement. Veldig bra viss den er under 1000-lappen! Det skal være en enkel telefon som mulig med helt grei kamera (ikke verdens ende viss den ikke har kamera). Stoooore taster så den passer fint til vaklete pølsefingre. Enkel og skrive SMS med. Gjerne at den ser litt fresh ut. Fint om den var i svart Jeg vet ikke helt med siemens men jeg har på en måte bannlyst hele faenskapet etter mc60 :!: Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Okay... Takk for hjelpen... Har kommet fram til noen alternativer... Hva vil dere si passer best? Nokia 6021 Nokia 6101 Nokia 6030 Nokia 3120 Endret 12. oktober 2006 av Blekkpatron Lenke til kommentar
Blekkpatron Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Andre forslag? Lenke til kommentar
hiddenkiller Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mja, føler meg som en skikkelig SE promoter eller noe lignende nå men; Både mamma og pappa er fornøyde med sine SE mobiler. F.eks. k750i (som forøvrig også er sort og lettfattelig). Til og med mamma som sverger ved at det meste elektronisk er ondt og aldri har brukt mobilen mye før nå liker den. Er ikke helt sikker på prisen dog, men det hopper opp og ned etterhvert uansett.. (På den anden side, vil absolutt ikke anbefale SE k700i som var min gamle telefon, simpelthen fordi jeg ikke var noen fan av tastene på akkurat den..) Ellers har nokia et godt utvalg rimelige telefoner, som f.eks. tidligere nevnt. Snublet også over denne nettopp, nokia 6070 (jaja, man kjeder seg og surfer nettbutikker ) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 k750i koster nok litt mer enn 1300 uten abm. ville satset på den 6101 siden den har store og gode taster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå