Gå til innhold

Enkel mobil til feite fingre?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker nå litt på Julegave til faren min. Det skal være en mobil :D

Mobilen bør ikke koste mer enn 1200-1300kr uten abonnement. Veldig bra viss den er under 1000-lappen!

Det skal være en enkel telefon som mulig med helt grei kamera (ikke verdens ende viss den ikke har kamera).

Stoooore taster så den passer fint til vaklete pølsefingre.

Enkel og skrive SMS med.

Gjerne at den ser litt fresh ut. Fint om den var i svart :cool:

Jeg vet ikke helt med siemens men jeg har på en måte bannlyst hele faenskapet etter mc60 :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mja, føler meg som en skikkelig SE promoter eller noe lignende nå men; Både mamma og pappa er fornøyde med sine SE mobiler. F.eks. k750i (som forøvrig også er sort og lettfattelig). Til og med mamma som sverger ved at det meste elektronisk er ondt og aldri har brukt mobilen mye før nå liker den. :p

Er ikke helt sikker på prisen dog, men det hopper opp og ned etterhvert uansett.. (På den anden side, vil absolutt ikke anbefale SE k700i som var min gamle telefon, simpelthen fordi jeg ikke var noen fan av tastene på akkurat den..)

Ellers har nokia et godt utvalg rimelige telefoner, som f.eks. tidligere nevnt. Snublet også over denne nettopp, nokia 6070 (jaja, man kjeder seg og surfer nettbutikker :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...