EvilElvis99 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Skulle inn på min router for å konfigurere litt nå, men kommer ikke inn. Taster inn 192.168.0.1 i explorern men får bare opp ett vindu som sier "Description: No route to host" Har en d-link 804. Hva har skjedd?, jeg kommer jo på nett!. edit: jeg får pinga adressen. ee [ Denne Melding var redigert av: EvilElvis99 på 2002-11-04 23:25 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 velg bort proxy på lokale adresser. husker ikke helt hva det heter i explorer. i Opera er det: ikke bruk proxy på følgende adresser: 192.* explorer har ett eget valg for lokale adresser. hvis du forstod. Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 hehe....der var feilen ja. hadde fortsatt proxy.online.no liggene inne etter problemene for 1-2 uker siden. takker og bukker ee Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: EvilElvis99 skrev (2002-11-04 23:39):hehe....der var feilen ja.hadde fortsatt proxy.online.no liggene inne etter problemene for 1-2 uker siden.takker og bukkeree Ingen problemer. hadde samme problemet i dag :smile: Men det fant jeg fort ut av da jeg testet hastighets forbedringer med / uten proxy :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå