Hagr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg har den kjære og velkjente musa logitech G5... jeg har et lite problem med den som har vært der helt siden jeg fikk den... (den fungerer utmerket uten "settings" åpnet men da får jeg bare 400 800 og 2000 DPI) back knappen på tommelen virker kun i mapper ol. ikke i nettleser... hva skal jeg gjøre med dette? skal det være sånn :| ? er den ødelagt? ( ) ps! har nyeste drivere og firmware 1.1 til musa... please... hjelp meg! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har sjekket innstillingen i Logitech kontroll senteret? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Sliter selv med litt av det samme problemet. Jeg må kjøre SetPoint (installasjonsprogrammet til Logitech) hver gang jeg starter maskina hvis jeg vil at tilthjulet skal fungere som jeg vil. Nå hører det med til historien at jeg disabler stort sett alt under "oppstart" i msconfig men det funker ikke som jeg vil uansett hvordan oppstarten ser ut... Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hadde samme problem jeg.. bare avinstallerte programvaren, og vips så funka det Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 ja, det går jo uten programmvaren også, men da har jeg kun 3 forhåndsvalgte dpi innstillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå