Gå til innhold

Tekniske problemer i Vampire: Bloodlines


Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk endelig tak i Vampire the masquerade: Bloodlines her en dag, og spillet virker bare HERLIG!

Men...jeg vet at pc'en min klarer dette spillet bra. Min gode, gamle xp2800+ med et 9800pro kort og 1 gig ram skulle vanligvis holde dette spillet i sjakk;)

 

Men ikke akkurat. Når jeg løper, "henger" det seg opp, slik at karakteren min løper langt lengre enn den skulle gjort. Når dette skjer, får jeg heller ikke til å snu meg med musa og heller ikke til å angripe.

 

Har lagt inn de nyeste driverne fra ATI, og alikevel er det slik. Jeg har prøvd å skru ned detaljer, oppløsning, men samme hva jeg gjør, er spillet slik.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre. Det er ikke slik i f.eks. splinter cell: caos theory.

 

EDIT: Har nyeste offesielle og uofesielle patch lagt inn.

Endret av Fragment
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbanna. Lagging tåler jeg, men det er mer stuttering her altså. Helt umulig å slåss. Jeg løper forover og skal svinge til venstre. Spillet flyter. Jeg svinger til venstre (svinger musa), men alikevel fortsetter kjerringa mi å løpe forover (selv om spillet flyter). For deretter å snu seg 1-2 sek for sent. Møkk!

Endret av Fragment
Lenke til kommentar

Dessverre har ikke spillet blitt grundig nok gjennomgått av utviklerne eller blitt optimalisert på noen som helst måte.

 

Spillet har etter erfaring det med å virke helt totalt forskjellig etter hvilken PC en spiller det på.

 

Men det er nå et fantastisk spill! Savner det nå jeg..

Lenke til kommentar

Tror du finner noe informasjon om problemet du har, på Planet Vampire.

 

Nyeste offisiell patch er 1.2 og nyeste uoffesiell patch er 3.0 (denne er så vidt jeg vet, laget av en av personene som jobbet for Troika Games).

Du må alltid innstallere 1.2 patch før du innstallerer uoffesiell patch.

 

Jeg har Athlon 3500+, 1GB RAM og Geforce 6600GT. I spillet får jeg mellom 50-100+ fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...