user156890 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Ja problemet er ganske enkelt, jeg starter maskinen og skal logge på så tenker PCn et par sekunder før han logger meg av igjen. Dette skjedde etter at jeg forandra på "Change the way a user log on or off" fra sånn standard innlogging til den enklere versionen. Altså begge de 2 boksene blei tomme. Så etter en restart så kommer jeg ikke inn på PCn lenger... Får ikke testa sikkerhetsmodus heller da jeg ikke kommer inn på den satans bootmenyen, har prøvd alle F tastene uten noe respons... Linky Endret 11. oktober 2006 av DieselOtern Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har du forsøkt å starte den i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Får ikke testa sikkerhetsmodus heller da jeg ikke kommer inn på den satans bootmenyen, har prøvd alle F tastene uten noe respons... Som sagt.... Hvilken F tast er det isåfall? Uansett så funker visstnokk ikke sikkerhetsmodus heller som det står på sida til MS :s Lenke til kommentar
k-r-l Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg har akkurat samme feilen,, men hos meg funker det hvis jeg skriver passordet fort med en gang jeg har mulighet til å skrive det.. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det går ikke hos meg :S uansett så vil jeg fikse det... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Får ikke testa sikkerhetsmodus heller da jeg ikke kommer inn på den satans bootmenyen, har prøvd alle F tastene uten noe respons... Som sagt.... Hvilken F tast er det isåfall? Uansett så funker visstnokk ikke sikkerhetsmodus heller som det står på sida til MS :s 7048002[/snapback] Beklager, det fikk jeg ikke med meg. F8 er uansett tasten du skal trykke rett etter POST for å komme inn i oppstartsmenyen. Har du prøvd å logge inn som en annen bruker (hvis du har satt opp flere brukere)? Du kan jo prøve å trykke CTRL+ALT+DEL to ganger i Windows' velkomstskjerm, og så logge inn som administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå