Gå til innhold

Elkjøp-Satser på Wii!

lonnj89

Anbefalte innlegg

I stavanger opptrer i hvertfall Elkjøp svært upolitlig. De har nesten ALDRi de spillene de reklamerer for i aviser osv. Det ender alltid opp med at du kjøper ett annet og kanskje dyrere spill..

7054182[/snapback]

Det er fordi prisen er for mer "sentrale" butikker. Altså de rundt omkring i Oslo-området. Distriktene får en annen pris og tilgjengelighet.

Og Elkjøp sier ikke prisen før på lenge ennå. Tror nok ikke han vil risikere jobben bare for å si oss prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel ikke akkurat Stavanger for distrikt å regne da ;)

Min erfaring er det kommer veldig an på størrelsen på butikken hvorvidt de har spillene inne eller ei. Større butikker (ofte lokalisert litt lenger ute i periferien rundt byene) pleier å ha større utvalg enn mindre butikker i sentrum. Logisk nok :)

Lenke til kommentar
Nå er vel ikke akkurat Stavanger for distrikt å regne da ;)

Min erfaring er det kommer veldig an på størrelsen på butikken hvorvidt de har spillene inne eller ei. Større butikker (ofte lokalisert litt lenger ute i periferien rundt byene) pleier å ha større utvalg enn mindre butikker i sentrum. Logisk nok :)

7054380[/snapback]

Hehe, ok. Sant det såklart. Men prisene og tilgjengeligheten varierer veldig hos Elkjøp.

Lenke til kommentar
Det du sier om spaceworld og null service stemmer ikke her jeg bor. Det stemte "før" de gikk konkurs for 2 år siden og ble kjøpt opp av en tidligere daglig leder fra Hifi center kjeden. Prisene er heller ikke til å grine av.

Jeg kjenner bla. han som har med spill/film å gjøre og han er flink og kjapp med å holde prisene oppdatert.

Ok, jeg kan innrømme at de kansje har noenlunde god service, men aldri i verden om de har gode priser, Spaceworld er den desidert dyreste plassen du kan kjøpe spill på her i området ihvertfall, f.eks Test Drive Unlimited kostet 599,- på Spaceworld og 449,- på Elkjøp (!).

Dette er da på en stor Elkjøp-butikk (Elkjøp Stormarked Karmøy tror jeg det heter), en annen og mindre Elkjøp som ligger i Åkrehamn har langt dårligere utvalg i spill, prisenforsjellen til denne skal jeg ikke uttale meg om iom. at jeg aldri har sammenlignet med den på Raglamyr, men jeg vil tro det ikke er så mye høyere pris på spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...