lonnj89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Det ser ut som ihvertfall en kjede skal satse på Wii. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133818 edit: leif Endret 11. oktober 2006 av mX Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det ser ut som ihvertfall en kjede skal satse på Wii. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133818 edit: leif 7047716[/snapback] Wii kommer til å ta helt av Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Blir spennede å se når den kommer hvordan salget avtar/ikke avtar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 De fleste kjedene kommer nok til å satse på alle tre next-gen platformene, så dette er vel ikke så grusomt store nyheter? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kommer sikkert til satse max mest på Wii i jul, da det er den "nyeste og hotteste konsollen på markedet med den beste teknologien noen sinne i en konsoll". Den koster da også lite. Selvsagt kjøper foreldrene den i julegave til barna sine når det er "den beste konsollen ute" og også den billigste! Den er også 1 år nyere enn xbox 360 og derfor mye mye bedre. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det blir jo feil å si at det er den beste konsollen som er ute. Det kommer ann på øyet som ser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det blir jo feil å si at det er den beste konsollen som er ute. Det kommer ann på øyet som ser. 7048287[/snapback] Og butikken som selger. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det blir jo feil å si at det er den beste konsollen som er ute. Det kommer ann på øyet som ser. 7048287[/snapback] Hvis du sikter til det genetex sa, så tror jeg han lekte selger. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Selvsagt kjøper foreldrene den i julegave til barna sine når det er "den beste konsollen ute" og også den billigste! Den er også 1 år nyere enn xbox 360 og derfor mye mye bedre. Jeg tenkte det samme... Pluss at dette kan jo foreldre også spille. EDIT: (Er ikke enig i at den er mye mye bedre en xbox 360) Endret 11. oktober 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det ser ut som ihvertfall en kjede skal satse på Wii. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133818 edit: leif 7047716[/snapback] Selvfølgelig skal vi satse på Wii - det skulle bare mangle for konsollen er jo knall . Hilsen en spillansvarlig som gleder seg veldig til desember etter å ha testa wii de siste dagene! Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skal vel ha den tenker eg meg.... men det spørs vel litt ka spill det blir, zelda og mario er et must i alle fall Lenke til kommentar
genetex Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg lekte selger, men også mannen i gata som ikke vet noe om konsollen annet at den er "1 helt år nyere enn xbox 360!!". Blir liksom lettere å velge Wii istedet for Xbox 360 for de uten så mye peiling. Ikke at de vil ta noen drastisk skade av det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Da kan vi vel se noen gode priser da Dette blir bra dere... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Da kan vi vel se noen gode priser da Dette blir bra dere... 7051620[/snapback] Elkjøp skal selvfølgelig ha fine priser på Wii. Og gjøre alt vi kan for å forhandle med nintendo så vi får lavest mulig priser . Det skal du ikke bekymre deg for. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Godt å høre. Når det gjelder distriktet rundt her, så har Elkjøp stort sett ignorert Gamecube og Nintendo generelt. Det endret seg litt med Nintendo DS heldigvis, men fremdeles en god vei å gå. Blir spennende å se hvordan de satser på Wii i forhold. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dette blir bra, om vi får se en lignende priskrig som var mellom Lefdal/Elkjøp/Best-Buy rundt releasen av DS, så kan vi regne med å få konsollen til en langt lavere pris enn forventet Synes det er bra at Elkjøp satser mye på Wii, for Elkjøp er den beste butikken her omkring, Elkjøp er alltid billigst, og har best service. Spaceworld, Expert osv. er noe dritt, de har blodpriser og null service... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Spaceworld, Expert osv. er noe dritt, de har blodpriser og null service... 7052824[/snapback] Det du sier om spaceworld og null service stemmer ikke her jeg bor. Det stemte "før" de gikk konkurs for 2 år siden og ble kjøpt opp av en tidligere daglig leder fra Hifi center kjeden. Prisene er heller ikke til å grine av. Jeg kjenner bla. han som har med spill/film å gjøre og han er flink og kjapp med å holde prisene oppdatert. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Spaceworld, Expert osv. er noe dritt, de har blodpriser og null service... 7052824[/snapback] Det du sier om spaceworld og null service stemmer ikke her jeg bor. Det stemte "før" de gikk konkurs for 2 år siden og ble kjøpt opp av en tidligere daglig leder fra Hifi center kjeden. Prisene er heller ikke til å grine av. Jeg kjenner bla. han som har med spill/film å gjøre og han er flink og kjapp med å holde prisene oppdatert. 7052934[/snapback] Spaceworld da det fremdeles var i området her, var ganske gode på service til tider. Elkjøp her er veldig uvitende om det meste innen spill. De vet aldri når ting kommer, bortsett fra hypet opp spill osv. Spaceworld-ansatte vet generelt mer føler jeg. Expert er helt forferdelig i distriktet her. Tar ofte 30 min før noen i det hele tatt ser at du har ankommet butikken. Og i tillegg vet de nærmest ingenting. Men dette er såklart veldig forskjellig sted for sted vil jeg tro. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Elkjøp skal selvfølgelig ha fine priser på Wii. Og gjøre alt vi kan for å forhandle med nintendo så vi får lavest mulig priser . Det skal du ikke bekymre deg for. 7052044[/snapback] Kunne du gi et hint? Tenkte å kjøpe to stykker til Jul. En til meg selv, og en til mine to nevøer. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 I stavanger opptrer i hvertfall Elkjøp svært upolitlig. De har nesten ALDRi de spillene de reklamerer for i aviser osv. Det ender alltid opp med at du kjøper ett annet og kanskje dyrere spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå