Iceman22 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Igår så spilte jeg rundt 4 timer TDU og slo av maskinen normalt og hadde ingen problemer. Idag morges så skulle jeg spille, jeg slo den på og "operativsystemet" ville ikke vises, den visste bare den Xbox 360 Logoen. Da slo jeg den av og på og da var det samme problem igjen. Jeg gjorde det samme igjen men da dukket det opp en melding som var noe med report microsoft og nederst på siden var det Error E70, i tilleg til dette så lyste maskinen rød. Jeg slo den av, dro utt tvkabelen(HD), dro utt strømkabelen, tok hardisken inn og utt og koblet ledningene tilbake igjen. Da jeg startet den så var alt som normalt ( HELDIGVIS ). Hva kan være grunnen til att det har skjedd slik? Den har forresten byttet firmware på dvd-rom slik att den leser brente spill, så garanti er det nok ikke heller. Endret 11. oktober 2006 av Iceman22 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 får håpe den holder seg stabil fra nå av da..... jeg fikk de tre røde lysene når strømmen gikk for en stund siden, men da var det heldighvis å bare starte den på nytt igjen, har ikke hatt noe problemer etter det heller. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Er det kanskje lurt å koble av strømkontakten når den ikke er i bruk ( spesielt om naten ) ? For den jer 24/7 med strømkabel koblet til. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er det kanskje lurt å koble av strømkontakten når den ikke er i bruk ( spesielt om naten ) ?For den jer 24/7 med strømkabel koblet til. 7047813[/snapback] stemmer det, mn man blir nok lei av å dra ut støpsle hele tiden......... Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Bare kjøp et støpsel med bryter, koster jo 10kr på chlas olson/biltema . Min maskin oppfører seg også ganske rart ved første oppstart etter at den har stått en stund, men ettersom jeg nettopp har kjøpt den og ikke gjort noe med den så bruker jeg den bare "opp" og sender den inn. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ok. Men hva står E70 for da? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jeg har klart å starte den med to spill i cd-rommen. er det no fare for at den går rett vest? har ikke skjedd no dritt enda Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ok.Men hva står E70 for da? 7049931[/snapback] det betyr at du skal kjøre E70 til Microsoft INC. neida, er en error kode som Microsoft bruker til å finne hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ok.Men hva står E70 for da? 7049931[/snapback] det betyr at du skal kjøre E70 til Microsoft INC. neida, er en error kode som Microsoft bruker til å finne hvor feilen ligger. 7051211[/snapback] Ja har skjønt det men finner ingen steder hvor akkuratt hva "E70" står for. Søker på google osv men kommer bare opp mobiltel.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ring til support, og forklar at du opplever freeze-syndromet. Ring på lørdag og spørr etter en som heter Mikael. Han er veldig grei å ha med å gjøre. Lykke til med saken videre Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det kanskje lurt å koble av strømkontakten når den ikke er i bruk ( spesielt om naten ) ?For den jer 24/7 med strømkabel koblet til. 7047813[/snapback] stemmer det, mn man blir nok lei av å dra ut støpsle hele tiden......... 7047834[/snapback] Klokken resetter seg vel også da. Tror nesten bare det er ps2 hvor det ikke skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå