mkon Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bestilte 2 ganger fra dell. Ene gangen bestile jeg på lørdag og fikk den torsdag. Den andre gikk det akkurat ei uke. Syns ikke det er ille jeg, fikk gratis frakt og:P Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jeg bestilte pc for halvannen uke sia, og da var tilbudet Fri frakt + ram. Bestilte via hjemmepcavdelingen, men fikk jo gratis oppgradering av ram. Fikk først ordrebekreftelsen min idag, der står det fakturert: 400kr for frakt. Hvorfor det? Det skal vel stå 0? Eller hva gjør det på dere som bestilte under denne tilbudsperioden? Endret 13. oktober 2006 av Naitsan Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det står ikke på samme ordrebekreftelsen en kreditering på 400,- også da? Det er vel også bare og se om dette beløpet er tatt med i totalsummen. Hvis det er det så er det bare en kjapp tlf til Dell så skulle det være ordnet... Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Niks, sjekket etter, og fant ikke noe som hadde med kreditering av frakt. Beløpet er tatt med i totalsummen ja. Har ringt til 2 forskjellige personer på Dell nå, men ingen gidder å ta telefonen selv om det ringer. Go dell. Edit: Ringte nå. Hun sa at hun hadde trukket fra frakten i selve prisen, fordi hun driver med så mange ordre på likt, og gidder ikke å knote med å legge inn spesifikke tilbud hver gang som fri frakt på hver eneste ordre. Så hvis prisen min hadde eks vært 12400,-, og det hadde vært fri frakt, hadde hun bare skrevet 12000,- på totalpris. Var godt det da Endret 13. oktober 2006 av Naitsan Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 2006-10-17 06:53 NO - Alnabru AWAITING CUSTOMER AGREEMENT Det er siste greie. Er det noen mulighet for at jeg kanskje får den i dag? Og vil de levere på døra, eller må jeg hente selv på postkontoret? Lenke til kommentar
firepile Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) 2006-10-17 06:53 NO - Alnabru AWAITING CUSTOMER AGREEMENT Det er siste greie. Er det noen mulighet for at jeg kanskje får den i dag? Hvis det er en privatadresse, kommer de neppe før de har fått bekreftet at du vil være hjemme. Enten får du en SMS, eller en lapp i posten, med beskjed om å ringe for å avtale levering. Og vil de levere på døra, eller må jeg hente selv på postkontoret? 7086872[/snapback] Schenker/Linjegods leverer på døra. Endret 17. oktober 2006 av firepile Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ringte dem i går, så de kommer mellom 5 - 9 i dag. Sa dem hvertfall. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Min erfaring med support på min 35K kroner Precision 670. DVD-brenner slutter å virke, så supporten lover at en ny en sendes i posten (26.08.06). 10.09.06 - jeg maser (på e-post) om å få sporingsnummer eller hva som helst av info. Får svar at "skal maile transportøren", får aldri noe mer info. 25.09. - maser mer. Den opprinnelige fyren er ikke tilgjengelig, en annen lover det samme. Samme resultat (hører aldri noe mer). 6.10. - jeg ringer support. Snakker med en annen, han sender ny brenner med ekspresspost. Den ankommer 9.10 (mandag) tidlig om morgenen. Så det tok seks uker på noe så billig som en DVD-brenner. Vet ikke helt om jeg er helt fornøyd eller bare uheldig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det var da veldig da, fikk mail fra Dell hvor jeg fikk velge mellom et Dell produkt til 1000 kroner, eller 800 kroner på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå