Gå til innhold

Er dell alltid så håpløse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte pc for halvannen uke sia, og da var tilbudet Fri frakt + ram.

 

Bestilte via hjemmepcavdelingen, men fikk jo gratis oppgradering av ram.

 

Fikk først ordrebekreftelsen min idag, der står det fakturert: 400kr for frakt.

 

Hvorfor det? Det skal vel stå 0? Eller hva gjør det på dere som bestilte under denne tilbudsperioden?

Endret av Naitsan
Lenke til kommentar

Niks, sjekket etter, og fant ikke noe som hadde med kreditering av frakt.

Beløpet er tatt med i totalsummen ja.

 

 

Har ringt til 2 forskjellige personer på Dell nå, men ingen gidder å ta telefonen selv om det ringer.

 

 

Go dell.

 

 

 

Edit:

 

Ringte nå.

Hun sa at hun hadde trukket fra frakten i selve prisen, fordi hun driver med så mange ordre på likt, og gidder ikke å knote med å legge inn spesifikke tilbud hver gang som fri frakt på hver eneste ordre.

Så hvis prisen min hadde eks vært 12400,-, og det hadde vært fri frakt, hadde hun bare skrevet 12000,- på totalpris.

 

Var godt det da :)

Endret av Naitsan
Lenke til kommentar
2006-10-17 06:53 NO - Alnabru AWAITING CUSTOMER AGREEMENT

 

Det er siste greie. Er det noen mulighet for at jeg kanskje får den i dag?

Hvis det er en privatadresse, kommer de neppe før de har fått bekreftet at du vil være hjemme. Enten får du en SMS, eller en lapp i posten, med beskjed om å ringe for å avtale levering.

 

Og vil de levere på døra, eller må jeg hente selv på postkontoret?

7086872[/snapback]

Schenker/Linjegods leverer på døra.

Endret av firepile
Lenke til kommentar

Min erfaring med support på min 35K kroner Precision 670.

 

DVD-brenner slutter å virke, så supporten lover at en ny en sendes i posten (26.08.06).

10.09.06 - jeg maser (på e-post) om å få sporingsnummer eller hva som helst av info. Får svar at "skal maile transportøren", får aldri noe mer info.

25.09. - maser mer. Den opprinnelige fyren er ikke tilgjengelig, en annen lover det samme. Samme resultat (hører aldri noe mer).

6.10. - jeg ringer support. Snakker med en annen, han sender ny brenner med ekspresspost. Den ankommer 9.10 (mandag) tidlig om morgenen.

 

Så det tok seks uker på noe så billig som en DVD-brenner. Vet ikke helt om jeg er helt fornøyd eller bare uheldig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...