danbiarod Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei, jeg har fått brev fra Lånekassen, det står "Vi har registrert at ditt kontonummer er <nummeret>" eller no... Vil det si at jeg får pengene mine inn på konton? hvor lang tid vil/pleier det ta før jeg får pengene inn på konton? Eller må jeg hente noe på skolekontoret først? Trenger litt informasjon. Takk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det kommer litt ann på om du går på skole eller universitet. På universitetet kommer pengene rett inn på konto etter noen dager, hvordan det er på vgs vet jeg ikke Lenke til kommentar
danbiarod Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg går på vgs, så hvis noen har svar på sørsmålet mitt, hadde det vart kult å få svar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Man sjekker ikke Lanekassen.no før man spørr vel? Studenter i videregående utdanning Penger rett på konto I starten av hvert semester får du et gjeldsbrev/en stipendmelding sendt til lærestedet ditt, slik at de kan kontrollere at du er elev der før du får det utlevert. Når du har skrevet under på gjeldsbrevet/stipendmeldingen og sendt det i retur til Lånekassen, overfører vi pengene direkte til kontoen din den 15. i hver måned. Den første utbetalingen hvert halvår vil være litt større enn de neste. Velkommen til forumet forresten Endret 11. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
danbiarod Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar. Da må jeg gå til skolekontoret og spørre om et gjeldsbrev da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå