bokhylle Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kameraten min kjøpte et kabinett for 500,-. Så fikk han 2 bærbare pc'er til 10k stykk. Leverte tilbake og fikk kjøpe noe for 1000,-! Han har kjøpt en X2 prossesor som han ikke ga så mye for. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hææ?? Fikk han pc ene? Eller fikk han tilbud om pcene til 10k stk? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tror det var dum sarkasme\ latteligjøring i det innlegget der. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har ikke noe å klage på.. Fikk jo tross alt et webcam av MPX 7065107[/snapback] Vel du hadde da en fordel i forhold til resten av guttene da. PS. Var det du som hadde den tre-kabinetet?? Har du bilder av den. Burdete et nytt prosjekt selv. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) hææ?? Fikk han pc ene? Eller fikk han tilbud om pcene til 10k stk? 7065920[/snapback] Ok. Han leverte de 2 PCene til MPX sjappa også fikk han 1000 spenn og handle for hos komplett. + kabinettet selvfølgelig. (Som han betalte for) Endret 14. oktober 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg er helt enig med deg når det gjelder maten.. de fleste i crewet ble også sultet ut nesten og vi i security fikset tur til meny nesten hver dag. vi var 3-4 stk som spurte resten av security om de trengte noe, evt fikk vi penger og handle liste av dem, så kjørte vi å kjøpte.. dagen etter var det noen andres tur til å dra å kjøpe for alle andre. men musematta, det blir for dumt. Hva tenkte du egentlig med da du sa "ja" til å kjøpe en musematte til 350kr når du kun hadde med deg 500? personlig ville jeg nok spurt om de hadde noe billigere, hvis de ikke hadde det der og da, ville jeg spurt om de kunne skaffe en til dagen etter.. det var mitt syn på saken. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det jeg syns er dumt her, er at alle kommer nå og sier "jammen du kunne jo lånt av meg, du kunne jo gått bort til de og spurt, de hadde jo.." Syns det og er dumt å forvente å få kjøpt en kingston-matte som de ga bort med andre varer og som de kanskje ikke hadde fått enda for rundt 20kr eller fått gratis. MPX må jo selge for å holde seg oppe, og det blir lite penger hvis de skulle solgt de musemattene til 20,- stk. De tjener mer på å selge noe for rundt 3-400 og heller gi med en matte. Mattilbudet var dårlig, helt enig! og det sto i et intervju til Gamer.no(?) at vi skulle spise sundt for 50,- dagen. Men når levrandørene våre ikke klarer å levere, går nok det rett i vasken. Samme med vann, lite tilgang på det. Vannkokerne, jeg satt i 15 minutt for å få kokt opp vannet mitt, det er drøyt! og når det er 1 per 1k deltaker, det går bare ikke. Egentlig er jeg positivt fornøyd med alt unntatt mattilbudet, burgere for 50,- var jo billig nok da, men når man må ha det pluss 2 baguetter hver dag (f.eks:) så blir det dyrt. over 100 kr dagen faktisk. Men det er bra med kritikk, fortsett med det! Øyvind Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Ja, savna spessielt vann UTEN noen tilsetninger i. Endret 17. oktober 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, savna spessielt vann UTEN noen tilsetninger i. 7089218[/snapback] Synes det energivannet var godt jeg Tok flere om dagen faktisk : ) Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 men derimot VELDIG usunt og ødelegger tennene, såklart er det lan mat men alle må jo få i seg noe sunt på lanet. Selv var jeg på warpzone denne uken jeg drakk en del vann ikke mye snop hvertfall. men tips til nesten gang er; ta med mer penger enn du regner med at du kommer til å bruke. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 men derimot VELDIG usunt og ødelegger tennene, såklart er det lan mat men alle må jo få i seg noe sunt på lanet. Selv var jeg på warpzone denne uken jeg drakk en del vann ikke mye snop hvertfall. men tips til nesten gang er; ta med mer penger enn du regner med at du kommer til å bruke. 7096202[/snapback] Trodde det var en standar ting jeg da .. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det gikk buss til meny hvert 12. minutt eller noe. Du kunne sjekket gulesider og/eller trafikanten. Det tok ikke mer enn 1 minutt å ta den hvertfall. Ellers så var det en bensinstasjon ikke mer enn 15minutter unna. hmm musemate måtte jeg ha, prøvde å bruke et blad men det gikk ikke ... Han jeg snakket med i info desk sa at det tok ca. 1time å gå vær vei ... 7048283[/snapback] Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ser ut som om denne er utdebattert. Så da tror jeg vi lar denne sovne. Eventuelle kommentarer tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg