The Ghost Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Vel jeg har laser mus jeg og, men bord plasten der jeg var var hakkete og det var sølt et eller annet gris der ... Så ja at jeg ikke hadde noen muse matte og om de da hadde noen de ga bort eller noe crap de solgte foir en billig penge, men nei da jeg fikk ikke noe ... Var tilig ute så de hadde ikke gått tom .. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vel jeg har laser mus jeg og, men bord plasten der jeg var var hakkete og det var sølt et eller annet gris der ... Så ja at jeg ikke hadde noen muse matte og om de da hadde noen de ga bort eller noe crap de solgte foir en billig penge, men nei da jeg fikk ikke noe ... Var tilig ute så de hadde ikke gått tom .. 7050849[/snapback] ... eller ikke fått dem enda.Men du kunne sikkert fått min. Eller så kunne du lånt anna materiale som funker fint på lasermus.. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Synes det litt grovt og klage til MPX for å ikke gi bort flere musematter, og seriøst 500 kr er veldig lite for å klare seg på mener jeg da ( eter sinnsykt mye ;D) 1000 kr hadde holdt i massevis ;D Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Først å fremst vil jeg berømme måten HW-Lan ble gjennomført til tross for at det var første gangen. Men........Jeg var også under det inntrykk av at folk kunne brødfø seg for ca. 50.- dagen. Det ble også lovet en overasskelse til de første 500 som kjøpte billett. denne så jeg ingenting til. Vannkokerne var som nevnt mildt sakt ubrukelige, med 2000 mennesker på et lan, kunne det vert greit men noen som kokte vann på under 15 min. og at det var flere en 2. Og i tillegg kunne det hvert et "program" som man kunne forholdt seg til, for at men kunne tilpasse sine egene aktiviteter til resten av lanet. Hvis det var et sånt program var det for dårlig annonsert, noe som gjenspeiler hele lanet. Synes Både Komplett og MPX gjorde en god figur på lanet og setter pris på at de store aktørene stiller opp og gir igjen til en stor kundegruppe. Men det jeg savnet mest, var en person på nettet (forumet) som til enver tid var oppdatert ang. forandringer og generel innformasjon, som resten av crewene var forpliktet til å holde løpende oppdatert fra sin side så alle spørsmål fra deltagerne ble bekreftet/avkreftet så fort som mulig. Lenke til kommentar
Blåfugl Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det merkes godt på disse trådene at gjennomsnittalderen på HW-lan var 14-16 år. Jeg er fullstendig enig i at maten i hangaren ikke var mye å skryte av, men det er jo fordi Bon Appetit ikke stilte med alt de hadde avtalt med HW-lan. Men at dere klapper helt sammen og sulter fordi dere ikke gidder å gå på butikken, det er bare uforståelig! Ellers synes jeg det er tåpelig å klage på at man ikke får en gratis/billig musematte på mpx. Det er ikke deres feil at du glemte din! Og komplett hadde jo... Og sikkert ti andre på rekka di. Jeg hadde glemt nettkabelen min. Min feil, mitt problem: Fikk låne med andre. Dette skulle visst være en klagetråd, men alle har brukt den til å svare på dine klager, så jeg får bidra med min: Den eneste klagen jeg har på HW-lan, er informasjons- og kommunikasjonsproblemer. Vi ser jo tydelig hvor problemet ligger når du sier at infodesken mente det tok en time å gå til butikken. Info:info hadde rett og slett for lite(les:INGENTING ) av informasjon å gi ut. Hvem sin feil det er, aner jeg ikke, men det er det eneste crewet som virkelig hadde problemer med å få gjort jobben sin. Personlig har jeg mer lyst på en tråd med hva dere likte på HW-lan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Personlig har jeg mer lyst på en tråd med hva dere likte på HW-lan. 7056967[/snapback] det gir ikke særlig mening. kritikk er bra for forbedringer på et eventuelt Hw-lan 07 kritikk er viktigere enn hva man likte. selv om hva man liker også kan komme godt med. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 FAnt ut at komplett delte ut det senere men da var det for seint, men MPX hadde noen Kingston muse matter som de delte ut og det er ikke alle oss som har bil ol. for å dra og handle ... 7047791[/snapback] Jeg gikk dit 2 ganger jeg, var kansje 2km, ikke langt iallefall. MPX delte ut sånne plastik-dritt musematter... Dem så ut som sånne solskjermer ungene har i bilen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 MPX delte ut sånne plastik-dritt musematter... Dem så ut som sånne solskjermer ungene har i bilen. 7060317[/snapback] Solskjermer eller ikke det hadde holdt lenge nok for meg ... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så synd da. Håper du er fornøyd med din nye musmatte Noe mere da? Hvis ikke så kan denne evigvarende diskusjonen dø\ stenges. Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Personlig har jeg mer lyst på en tråd med hva dere likte på HW-lan. 7056967[/snapback] det gir ikke særlig mening. kritikk er bra for forbedringer på et eventuelt Hw-lan 07 kritikk er viktigere enn hva man likte. selv om hva man liker også kan komme godt med. 7057265[/snapback] Vel, en bør huske på alle de tingene som faktisk var postive av den grunn at man da kan beholde disse elementene, og evt gjøre de enda bedre til neste år. Som arrangør vet man da at man ikke nødvendigvis trenger å prioritere å forandre på disse elementene, men heller prioritere de elementene ved partyet som ikke fungerte så bra. Så jeg vil si meg helt enig i at en bør ha en "Hva som var BRA med HW-LAN 06" tråd her på forumet. Og jeg er helt med på at en skal ta opp det som ikke var så bra, så man kan forbedre det til neste år, men er ikke noen vits i å drive å diskutere små bagateller som en liten musematte. Så hvis dere ikke har noe annet å ta opp en denne musematta, kan dere heller la være å si noe i denne tråden. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 MPX delte ut sånne plastik-dritt musematter... Dem så ut som sånne solskjermer ungene har i bilen. 7060317[/snapback] Solskjermer eller ikke det hadde holdt lenge nok for meg ... 7060335[/snapback] Ja, da kan du ikke klage på at dem ikke hadde da. At du er for sent ute med å få en er jo ikke dems feil... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=647088 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Og sikkert ti andre på rekka di. Jeg hadde glemt nettkabelen min. Vel jeg og kompisen min var den eneste på rekka mi fram til fredag da det kom 7stk til som satt et godt stykke unna ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 MPX delte ut sånne plastik-dritt musematter... Dem så ut som sånne solskjermer ungene har i bilen. 7060317[/snapback] Solskjermer eller ikke det hadde holdt lenge nok for meg ... 7060335[/snapback] Ja, da kan du ikke klage på at dem ikke hadde da. At du er for sent ute med å få en er jo ikke dems feil... 7062187[/snapback] Var jo plant dem første som handlet der jo .... Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kan hende det var måten du spurte på? ser ut som du bare whiner.. I tillegg er det ikke så veldig farlig å gå bort til en ukjent rekke å spørre om lån av musmatte. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 På generelt ?Ok For det første så hadde jeg kun med meg 500,- fordi vi ble lovet mat og drikke for 50,- dag'n og masse gratis drikke men det ble det ikke noe av ... Et pizza stykke kostet 40,- eller en hamburger 50,- og drikke 20-25,- så det var alt for dårlig ... Det ble ikke noe av den bade greiene så det var unødvendig å be oss drasse med oss ekstra bade ting .... Attpåtil så glemte jeg musematta mi så jeg spørte på MPX standen om de hadde noen sånne dårlige plasstig/stoff muse matter som dem ga bort, men nei da jeg mått bruke enda 350,- på en musematte der og de som satt bak meg kjøpte seg BF2 der og de fikk med en gratis Kingston musematte når de handlet der så det synes jeg er dårlig gjort av MPX og presse så mye som mulig penger ut av folk ... Jeg måtte låne penger av folk da jeg ikke hadde mer da jeg akkurat har kjøpt meg ny data så skylder jeg folk penger ... Synes at dere på HW kan holde hva dere lover isåfall si ifra at det ikke blir noe av det på forhond ! 7047585[/snapback] Tror du MPX er en omskrivning for "Redd barna" og en veledighetsorganisasjon? Hadde du virkelig forventet at de skulle GI deg en matte gratis? Hva med alle de hundre andre som kommer etter deg? Skal de også ha en gratis musematte? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 "Jeg glemte skjermkortet mitt hjemme, kan jeg få et nytt et? :---( Jeg tror det var toppmodellen til nVidia!" Ærlig talt, det er useriøst å klage på at MPX ikke ga deg en ny musematte gratis. At ledelsen i HW-LAN ikke klarte å ordne et godt nak mat- og drikektilbud, det er det derimot flott at du sier ifra om. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Som jeg har prøvd å forklart før så klager jeg ikke på at MPX ikke gir bort ting gratis fordi jeg har glemt det, men det at jeg spørte om de hadde noe til ca. 20,- eller noe annet dårlig muse matte eller om de kanskje hadde noen de ga bort .... Greit nok at jeg måtte kjøpe ny muse matte fordi jeg glemte min hjemme, men det at de sa at de ikke hadde for å selge mer, når de hadde sånne fra Kingston de ga bort synes jeg er dårlig gjort !! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Som jeg har prøvd å forklart før så klager jeg ikke på at MPX ikke gir bort ting gratis fordi jeg har glemt det, men det at jeg spørte om de hadde noe til ca. 20,- eller noe annet dårlig muse matte eller om de kanskje hadde noen de ga bort .... Greit nok at jeg måtte kjøpe ny muse matte fordi jeg glemte min hjemme, men det at de sa at de ikke hadde for å selge mer, når de hadde sånne fra Kingston de ga bort synes jeg er dårlig gjort !! 7064607[/snapback] Hvis de sa de ikke hadde det, så kanskje de ikke hadde det? Kanskje de ikke fikk inn de før dagen etter? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke noe å klage på.. Fikk jo tross alt et webcam av MPX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg