Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Steina: Nå mener han tross alt ikke at MPX skulle gi bort musematta til han gratis, men at de kunne selge en ganske billig. Så smidige syns jeg MPX kunne ha vært. 7048526[/snapback] Jaja, men har de en salgsliste, så kan de ikke begynne å ta fra det de skal gi bort med andre produkter, og selge de hver for seg. De KUNNE jo solgt alle kablene som var med de skjermkortene de solgte der også, men det hadde blitt teit når de var tomme for musmatter, og ikke kunne gi dem ut med spillet mere. Jeg sjønner vistnok poenget, og MPX hadde vært smarte om de solgte noen billige musmatter også, da 350kr for en musmatte er litt i det meste laget for de fleste. Edit: Teit skrevet, men du sjønner.. Endret 11. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 At MPX ikke gir bort gratis er ikke noe å henge seg opp i. Det jeg syns er merkverdig er om HW har gått ut med at man skal få mat og drikke kun for 50 kroner dagen. Er dette tilfellet og mat og drikke steg til 200 kroner dagen må jeg si at om jeg var faren til en av de som deltok ville jeg gått direkte på hw. Dette er direkte avtalebrudd og er kanskje en av faktorene foreldra vektla før de slapp sine håpfulle dit. Hadde jeg ikke hw vært villige til å dekke ekstrautgiftene hadde jeg utvilsomt gått til sak Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 At MPX ikke gir bort gratis er ikke noe å henge seg opp i. Det jeg syns er merkverdig er om HW har gått ut med at man skal få mat og drikke kun for 50 kroner dagen. Er dette tilfellet og mat og drikke steg til 200 kroner dagen må jeg si at om jeg var faren til en av de som deltok ville jeg gått direkte på hw. Dette er direkte avtalebrudd og er kanskje en av faktorene foreldra vektla før de slapp sine håpfulle dit. Hadde jeg ikke hw vært villige til å dekke ekstrautgiftene hadde jeg utvilsomt gått til sak 7048573[/snapback] Jeg har enda til gode å se at 50,- skulle holde til mat per. dag. Under "For foreldre" på siden står det: "Vi kommer til å sette opp en kjøkkenløsning over samme lest som Norway Cup/Ikea. Dvs. masser av frukt og salat, pluss at maten som er ikke er i emballasje kun håndteres av kjøkkenpersonell. Sunn, næringsrik mat skal selges til lavest mulige pris, mens kiosk- varer som brus og godteri vil prises til normal kiosk pris." Det er ikke satt en fast pris, men et oppegående menneske kan tenke seg til at man ikke får ferdiglaget mat til å mette deg en hel dag til 50,- Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hmm, de solgte jo Q-PAD musematter der til 200,- spenn der da. Det er jo 150,- spenn spart Dessuten, hvis du hadde brukt kreativiteten litt, så hadde du bare spurt på IRC kanalen om det var noen som hadde med seg en xtra musematte og om du kunne lånt den, eller kanskje tilbydt deg å kjøpe den gamle hvis de hadde planer om å kjøpe seg en ny Icemat eller Q-Pad. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) "Sunn, næringsrik mat skal selges til lavest mulige pris" HW har virkelig failet med å holde det de selv har lovet. Eneste maten var vel pølse og pizze, samt brus\vann ? EDIT: Til trådstarter: Spurte du i informasjonen? Endret 11. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Herregud, at du rett og slett ikke gadd å gå til Meny for å handle sier nå sitt. Det tok rundt to timer for meg å gå i et greit tempo, gå seg vill, finne butikken, handle og så gå tilbake. Maten min kosta meg rundt 300kr, og da kjøpte jeg tilogmed pizza fra Peppes en dag! Baguetter fra Meny kostet ikke mye, og med en liter eller to med juice og en kurv pærer så var det frokost og lunsj to dager til rundt 60kr. Men jeg så ikke noe særlig med frukt på LANet, men så hadde jeg nok hos meg så jeg letet egentlig ikke noe særlig. Den eneste maten jeg oppfattet var pizza, hamburgere og pølser. Av drikke var det bare Cola og det sukkervannet. Det var UMULIG å hente vanlig vann. Går det ann å være så kortfattet at man setter 20-30 liters dunker med vann for at folk skal fylle på i halvliters flasker? De færreste klarte vel å løfte tønnene. Dessuten var vannkokerne dårlige, eller ... Elendige er vel det rette ordet. Komplett ga jo ut mange musematter, og bordpulten fungerer vel godt den også med mindre du bruker en kulemus. Å kjøpe en musematte 350 kr er en idiotisk prioritering når du bare har med 500kr. Jeg hadde vel med tilsammen 500 kr i kontanter + rundt 150 på kortet. Det holdt lenge! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg hadde med med et blad som jeg prøvde å bruk eog det gikk ikke da den bladde seg opp da jeg prøvde å dra den til siden ... De bord platene som var der var umilig å bruke som muse matte da det var fult av div. på dem og der jeg satt var platen hakkete Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Så da MÅTTE du bruke 350kroner på en musmatte når du ikke hadde med mere enn 500kr? Du kunne spurt på IRC, Forum, Informasjonen, nabomannen, hvemsomhelst. Jeg er overrasket over at du overlevde turen Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det ble vel faktisk solgt baguetter og wraps til 20-30,- som er helt ok, og burde sees som akseptabelt, men som noen sa under LANet; folk kjøper burger og pizza uansett. Er enig i at matutvalget kan bli enda bedre og billigere (for begge parter) til nesten gang, men som mange har nevnt, meny var 20 minutter unna til fots. Ikke stress å skaffe skyss om man hadde spurt seg litt frem heller. Kjørte 2 turer alene i stasjonsvogn, selv etter spørsmål over IRC om noen trengte skyss. Vann ja, veldig enig! Her var ideen (tror jeg, personlige meninger) at det skulle være slike vanndispensere med dunker som bare kan byttes ut. Dette ble det ikkenoe av, misoppfatninger og feilinformasjon kan muligens være skylden her, ikke vet jeg. Claes? Vannet i springen inneholdt så mye luft at det var vanskelig å få i seg, selv første dagen med alt slitet rundt opprigging. Hadde lassevis med cola og redbull, pluss iste fra meny så jeg klarte meg bra, men gode vannressurser er noe som absolutt må forbedres. Brukte vannkokerene selv, og så ikkenoe problem med de. Var de skitne/ødelagte/utilgjengelige? Ang. MPX mener jeg at du er av feil oppfatning. Mine erfaringer med dem under LANet tilsier at om du hadde konfrontert dem med din misnøye, tror jeg jaggu dem hadde sponsa deg med en qpad. Ellers vil jeg si det var et veldig bra gjennomført LANparty, husk at dette var første gangen det ble arrangert, selv om vi hadde mange erfarne mennesker fra andre parties. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 At MPX ikke gir bort gratis er ikke noe å henge seg opp i. Det jeg syns er merkverdig er om HW har gått ut med at man skal få mat og drikke kun for 50 kroner dagen. Er dette tilfellet og mat og drikke steg til 200 kroner dagen må jeg si at om jeg var faren til en av de som deltok ville jeg gått direkte på hw. Dette er direkte avtalebrudd og er kanskje en av faktorene foreldra vektla før de slapp sine håpfulle dit. Hadde jeg ikke hw vært villige til å dekke ekstrautgiftene hadde jeg utvilsomt gått til sak 7048573[/snapback] Jeg har enda til gode å se at 50,- skulle holde til mat per. dag. Under "For foreldre" på siden står det: "Vi kommer til å sette opp en kjøkkenløsning over samme lest som Norway Cup/Ikea. Dvs. masser av frukt og salat, pluss at maten som er ikke er i emballasje kun håndteres av kjøkkenpersonell. Sunn, næringsrik mat skal selges til lavest mulige pris, mens kiosk- varer som brus og godteri vil prises til normal kiosk pris." Det er ikke satt en fast pris, men et oppegående menneske kan tenke seg til at man ikke får ferdiglaget mat til å mette deg en hel dag til 50,- 7048645[/snapback] sist jeg var i kiosken kostet ikke brus 20 kr... at vannet som er betydelig sunnere enn brus ble priset 5 kr høyere vil jeg si er stikk i strid med hva som ble lovet... maten, matopplegget, prisene Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er ikke mange som starter å lage LAN så store. De fleste begynner smått. Men jeg må ærlig innrømme at selv de LAN jeg og en kamerat arrangerte for 10-30stk når vi var i 14-årsalderen hadde større kioskutvalg, med lavere priser ^^ Hadde vistnok lokale gratis da^^ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Vel den billigste maten var en baguet til 30,- og man må ha en del av dem iløpet av en dag ... åssen jeg klarte å overleve var at jeg nå skyler kompisen min penger ... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 sist jeg var i kiosken kostet ikke brus 20 kr... at vannet som er betydelig sunnere enn brus ble priset 5 kr høyere vil jeg si er stikk i strid med hva som ble lovet... maten, matopplegget, prisene 7049392[/snapback] Det var ikke vanlig vann. Det var en energi lign. drikk. Jeg smakte ikke på den, men hørte mye positivt. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Eneste energien som var i den var vel atlt sukkeret Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 tom energi som går med en gang kan en vel si Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Enig med det folk sier her også , du kunne ha gått til meny, du kunne ha spurt på irc osv. gjort er gjort og spist er spist. Jeg ble frastjålet /jeg mistet min musematte, da jeg gikk jeg rett bort til mpx og sa at jeg hadde glemt musematta mi hjemme. De svarte med et godt smil og ga meg en av de Kingston mattene. Er også enig med at maten der kanksje var litt dyr, men klager ikke. Brukte 10 - 15 min til buttiken (buss og gåing ) og samme tid tilbake. mvh michael Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Må jo ikke betale 350 kroner min glass matte (hsuker ikke hva den heter) kosta "bare" 210 ,- Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg hadde en musematte til overs Fordi jeg glemte å bruke den fordi laser-musa funka fett på bordplata.. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ja jeg brukte også bordet ganske lenge men tenkte at jeg måtte kjøpe musematte for den var bedre å ha hånda på fikk sår av bordplata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg