Gå til innhold

HW-Lan 06: Klager til HW og MPX

The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På generelt ?

Ok

For det første så hadde jeg kun med meg 500,- fordi vi ble lovet mat og drikke for 50,- dag'n og masse gratis drikke men det ble det ikke noe av ...

Et pizza stykke kostet 40,- eller en hamburger 50,- og drikke 20-25,- så det var alt for dårlig ...

Det ble ikke noe av den bade greiene så det var unødvendig å be oss drasse med oss ekstra bade ting ....

Attpåtil så glemte jeg musematta mi så jeg spørte på MPX standen om de hadde noen sånne dårlige plasstig/stoff muse matter som dem ga bort, men nei da jeg mått bruke enda 350,- på en musematte der og de som satt bak meg kjøpte seg BF2 der og de fikk med en gratis Kingston musematte når de handlet der så det synes jeg er dårlig gjort av MPX og presse så mye som mulig penger ut av folk ...

Jeg måtte låne penger av folk da jeg ikke hadde mer da jeg akkurat har kjøpt meg ny data så skylder jeg folk penger ...

Synes at dere på HW kan holde hva dere lover isåfall si ifra at det ikke blir noe av det på forhond !

Lenke til kommentar
På generelt ?

Ok

For det første så hadde jeg kun med meg 500,- fordi vi ble lovet mat og drikke for 50,- dag'n og masse gratis drikke men det ble det ikke noe av ...

Et pizza stykke kostet 40,- eller en hamburger 50,- og drikke 20-25,- så det var alt for dårlig ...

Det ble ikke noe av den bade greiene så det var unødvendig å be oss drasse med oss ekstra bade ting ....

Attpåtil så glemte jeg musematta mi så jeg spørte på MPX standen om de hadde noen sånne dårlige plasstig/stoff muse matter som dem ga bort, men nei da jeg mått bruke enda 350,- på en musematte der og de som satt bak meg kjøpte seg BF2 der og de fikk med en gratis Kingston musematte når de handlet der så det synes jeg er dårlig gjort av MPX og presse så mye som mulig penger ut av folk ...

Jeg måtte låne penger av folk da jeg ikke hadde mer da jeg akkurat har kjøpt meg ny data så skylder jeg folk penger ...

Synes at dere på HW kan holde hva dere lover isåfall si ifra at det ikke blir noe av det på forhond !

7047585[/snapback]

Kan du gi link hvor vi ble lovet mat og drikke til kr 50 om dagen fra hw? Er enig at det var dyrt der. Men tror det stod ett eller annet sted at det GIKK ann å leve sundt for 50 kr dagen. Det var ikke vannskeligere enn å få rumpa av stolen å gå til meny?

Stod aldri noe om bading heller (du bør kanskje lese nøyere).

Komplett delte ut gratis musematter.. Det er ikke MPX sin feil at de ikke delte ut gratis ting som akkuratt DU behøvde. ;)

Endret av xclusive_danny
Lenke til kommentar

FAnt ut at komplett delte ut det senere men da var det for seint, men MPX hadde noen Kingston muse matter som de delte ut og det er ikke alle oss som har bil ol. for å dra og handle ...

Finner ikke fram til de artiklene nå, men de er på http://lan.hardware.no/ bare at man ikke ser dem og jeg vet ikke hvordan man finner fram til eldre artikler der da ikke er på samme måte som på hw.no

Lenke til kommentar

MPX var kjempesnille. Ga ut masse gratis t-skjorter, og når man kjøpte en ting fikk man med masse ekstra! Billig var det også.

Og det som var enda bedre var at de hadde gratis frakt.

HW har aldri lovet mat for 50,- dagen, men skulle prøve å få det til. Noe som ikke gikk.

Og hvis du hadde med 500,- så hadde du mat for 100 per dag!

Lenke til kommentar

Da går det vel litt på prioriteringer og bedre research før du faktisk går til innkjøp av musematta. Prioriteringer fordi ingen med vett i skallen bruker opp 70% av pengene man har med til en musematte, foran mat, når man vet at mat er viktig og noe man må ha, research fordi Komplett visstnok delte ut gratis musematter.

Neste gang tar du kanskje med bittelitt mer penger enn det som det er sagt at man kanskje skal kunne klare seg med på LANet. Å ta med akkurat er bare dumskap.

Lenke til kommentar
FAnt ut at komplett delte ut det senere men da var det for seint, men MPX hadde noen Kingston muse matter som de delte ut og det er ikke alle oss som har bil ol. for å dra og handle ...

Finner ikke fram til de artiklene nå, men de er på http://lan.hardware.no/ bare at man ikke ser dem og jeg vet ikke hvordan man finner fram til eldre artikler der da ikke er på samme måte som på hw.no

7047791[/snapback]

Bil til å handle? Brukte 20min vær vei jeg, handlet 2ganger.... Det er da 80 min jeg ser på som trim.

Som aldeles ikke er mye på 1uke

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar

Dere har svart for meg her.

Vi tar selvkritikk på kjøkkenløsningen. Dette ble ikke som forventet, noe som også medførte at utgiftene til HW LAN som arrangør også ble høyere.

I kjøkkenets forsvar kom de sent inn pga 2 tidligere leverandører meldte avbud pga sykdom og skader. Vi var ikke fornøyd med at de ble utsolgt på "rimelig og sunn mat" så tidlig som var tilfelle.

Jeg har helt riktig blitt sitert at det skal bli "Gøy å dusje"...her må jeg bare beklage at vi ikke rakk å dementere dette i tide.

Å kritisere en nettbutikk for at de ikke gir bort noe gratis....spesiellt siden det er en annen nettbutikk som gjør det, ja det tar jeg ikke alvorlig.

Jeg leser heller posten din som at du er misfornøyd med arrangøren uten at du helt klarer å sette fingeren på akkurat hva. Vi fortjener og trenger kritikk dersom vi skal gjøre det bedre neste år (og det skal vi).

Edit: Det er med glede jeg ser at flere av deltakerne involverer seg "i forsvar" av HW LAN.

Det du kanskje egentlig kritiserer var informasjonsflyten....og DET MÅ vi ta selvkritikk på! Du som deltaker burde fått servert informasjon langt bedre enn vi klarte.

Endret av CWH
Lenke til kommentar

Klager ikke på at MPX ikke sa at komplett ga bort musematter, men det faktum at de gjorde det selv og sa at de ikke gjorde det så jeg måtte kjøpe en muse matte av dem.

De ga nemlig bort noen Kingston muse matter og sa at de ikke hadde noen sånne gi bort muse matter eller sånne dårlig til en 20krone det er dårlig gjort da de faktisk hadde musematter som de ga bort ...

Lenke til kommentar

Selv om det er med f.eks. spill med et skjermkort, så betyr det ikke at butikken gir bort bare spillet gratis ;)

De skal tjene penger på det.. Det er alt de bryr seg om.

De gir ikke bort musmatter til 2000 deltagere

Endret av Steina
Lenke til kommentar
På generelt ?

Ok

7047585[/snapback]

Her syns jeg du bør ta en del selvkritikk.

Hadde du undersøkt litt og spurt så mye som en eneste person som har et stort lan eller flere på ryggen, så hadde du visst at 500,- aldri er nok til å klare seg i 5 dager. Og i alle fall ikke når det er langt til butikker.

Masse ekstra badeting?

En badebukse og et ekstra håndkle?

I første omgang så er det jo din skyld at du glemte musematten din. For det andre, så er MPX en butikk og kan jo ikke leve på å dele ut ting gratis.

Som du sa, så var det noen som fikk en musematte når de KJØPTE BF2, altså de fikk det med på kjøpet.

Det eneste du kan "klage" på her var at hw hadde lovet et mattilbud, men du bør ta høyde for at ikke alt blir akkurat slik som de har lovet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...