Gå til innhold

Hjelp til valg av ny tlf,Kamera/skjerm er viktig.

MeSs

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: Helst

-GPRS: Helst.

-EDGE: Trenger jeg det? (hva med 3G)

-Email klient:

Form:

-"vanlig"

-Vekt:

-"Støt/sprut/støv-sikker":

Skjerm:

-Størrelse på skjerm.: Stor

-Touchscreen: Nei

Diverse:

-Kamera: Ja, viktig

-Videokamera: Ja, viktig

-Infrarød port: Helst

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Internminne: Spiller ikke så stor rolle

-Minnekort?: Plass til minnekort er viktig.

-MP3: Ja

-Radio: ikke viktig

-UMTS: hva er det?

-Triband: Ja

-wLAN: Hva er det?

- Mulighet for GPS: kansje det!

-Batterilevetid: Viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

Brukes mye til å ta bilder med, og filme.. Gjerne en telfon med bra kamera, stor skjerm..! Ser på noen videosnutter på mobilen.. Gjerne mulighet for SWF avspilling! :)

Kom med noen forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mja. SonyEricsson k750i er enda et alternativ og du kan finne den ganske rimelig, iallefall om du skal ha med abonnement. 2megapixels kamera og det meste av funksjoner. Men det er ingen 3G telefon (i motsetning til k800i).

spesifikasjoner

Hvis du skal ha en dyrere telefon har SE også w850i som er en musikkmobil men også 3G telefon med 2megapixel kamera. (Dog denne er en "skyvetelefon")

Åh, en liten detalj til. Om du skal ha med deg mobilen myyyyyye og dras ofte opp av lomma har k750i et beskyttende deksel foran kameraet som forhindrer at myse støv o.l. legger seg på linsa og ødelegger for kvaliteten. (vet ikke om k800i eller k610i har tilsvarende)

XD Edit; awh, må bare gi meg, null erfaring med nyere Nokia osv :p

Endret av hiddenkiller
Lenke til kommentar

Har testet både K800i og N73... Nokia danker SE i denne duellen, det eneste som trekker litt ned på nokia er knappene...

Kameraet er mye bedre på nokia, og det er faktisk første telefonen jeg har tatt opp video på der videoen IKKE hakker eller "lagger"...

Anbefales på det sterkeste!

(Gi beskjed, og jeg kan gi deg et godt tilbud på det du måtte ønske av telefoner, jobber hos forhandler).

Lenke til kommentar

SE k800 ble bedre i test når dinside testet den mot N73, det eneste som var bedre var videoen og skjermen var dårligere på N73.. Så gå for K800 har den selv og N73, K800 har mye bedre bilder og perfekte når man legger de på dataen som ikke N73 er... N73 er en fin mobil, men ikke så bra som K800.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...