Rune jørs Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Config: Hovedkort CPU Celeron 2,67 Ghz Ram : 1 Ghz Skjermkort Radeon 9600 256 Mb core clock 500Mhz Mem clock 297 Mhz med en gang jeg endrer mem får jeg ustabil skjem (LCD 19" tft), benytter ATI tool og denne viser at alt er ok, men når jeg starter spill eller Aquamark blir altt kaos. Forslag?? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Config:Hovedkort CPU Celeron 2,67 Ghz Ram : 1 Ghz lolz Skjermkort Radeon 9600 256 Mb core clock 500Mhz Mem clock 297 Mhz med en gang jeg endrer mem får jeg ustabil skjem (LCD 19" tft), benytter ATI tool og denne viser at alt er ok, men når jeg starter spill eller Aquamark blir altt kaos. Forslag?? 7047230[/snapback] kansje en eldre utgave av aquamark og en ikke fullt så ny driver. også at tempen ikke blir for høy. nå virker den mhz høy fra før på et sånnt litt eldre kort. kansje det er spm om volt mangel. fordi i ati tool så er det på idle og i aquamark presser det alt på engang Endret 11. oktober 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå