Glenn Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Veldig bra film! Men savnet litt om hva slags programvare dere kjører og bruker på deres servere, men ellers god film! Og takk for at dere lager Norges beste forum! Ikke bare dere bak hw-nettverket, men også brukerne Endret 11. oktober 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det som ikke passet inn i filmen var den musikken som ble spilt de 5 siste minuttene på filmen, passet ikke det hele tatt. Men ellers var filmen knall bra, godt jobbet Kenneth Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Der må jeg si meg enig. Dessuten var det litt høy musikk, men det er jo bare småpirk Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Mer svar: Ja, jeg gikk på elvebakken. Tør jeg spørre hvordan og hvem som presenterte Snøhule-filmen? Det var ikke sceneskrekk som noen kanskje hørte på starten der, det var en voldsom forkjølelse som var på vei nedover. Så da må man av og til puste gjennom andre luftganger for å klare å overleve Og Eirik: Jeg ville ha en versjon uten vokal på slutten der. Det ville gjort ting en del bedre. Programvare som kjøres? Det nevner jo Amund og Tollef... "Amund Espelien om teknikken bak sidene", Tollef Fog Heen om prisguiden". Så må jeg igjen si tusen takk for komplimentene. Det at det eneste folk har å påpeke er et ubalansert lydbilde de siste fire minuttene tyder vel bra for resten av filmen da. Personlig har jeg helt andre ankepunkter, er mye jeg skulle ønske kunne bli annerledes, men som ikke lot seg gjøre. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Can do, Kenneth Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Det var ikkje tilfeldigvis problemene med npvk_x sin maskin som gjorde at den ikkje blei ferdig under hw-lan ? Veldig bra film likte han Endret 11. oktober 2006 av jon-t Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva kan jeg si, Excelent... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det var ikkje tilfeldigvis problemene med npvk_x sin maskin som gjorde at den ikkje blei ferdig under hw-lan ? Veldig bra film likte han 7049684[/snapback] De forsinket saken ja, men uten den så hadde det aldri gått. Så forresten over slutten nå og merket meg noe kluss i rulleteksten. Må ha skjedd på HW-LAN det. Videoklippene som kommer opp kolliderer med teksten. Det gjorde de ikke før. I tillegg er volumøkningen for krapp. Ting kan aldri bli perfekt. Er du fornøyd med deg selv stopper all framgang. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er dette den endelige versjon, eller skal du fortsatt småpusse på den, siden den kommer til å bli en film folk kommer til å se fortsatt i en goooooood stund fremover Lenke til kommentar
Mott Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg lurer på om det er mulig å få filmen sånn at den blir ordentlig widescreen siden jeg har widescreen skjerm?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hater at ting aldri blir ferdig. Jeg må nesten legge ut en lettere versjon. Der kan jeg sørge for å fikse lyden på slutten og klippe 16:9 hvis ønskelig. Men det blir ikke nå. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Så.. Deinterlacing er for pyser eller? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Der må jeg si meg enig. Dessuten var det litt høy musikk, men det er jo bare småpirk 7049575[/snapback] Det var for høy musikk. Det var vanskelig å få med seg hva som ble sagt. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Veldig bra film! Men savnet litt om hva slags programvare dere kjører og bruker på deres servere, men ellers god film! 7049543[/snapback] Da kan jeg vel nevne at vi kjører noe debian, noe ubuntu breezy og noe ubuntu dapper som os. Så kjører vi noe apache 1.3 og noe apache 2. Og mysql 4.1.*, noe php4 og etterhvert nå noe php5. Forumet er invision power board og alt annet av applikasjoner/tjenester er selvutviklet og har ikke noe særlig til fancy navn, bortsett fra publiseringsystemet som heter "ne:o". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Super film Kenneth! Enkelt og greit. likte den svært godt. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Forsåvidt ikke noe å si på filmen. Men den slutter vel ikke der? Noe informasjon/orientering har vel den trofaste hærskare krav på? Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Dette var virkelig imponerende! Veldig, veldig bra!! Det beste jeg har sett på en god stund ihvertfall. En virkelig flott historie om norges beste nettside! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 *Laste ned* Gleder meg, traileren virka veldig bra. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Laster ned nå. Gleder meg! Dette har vi ventet lenge på! Lenke til kommentar
tosson Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hallo Jeg får ingen lyd ut av filmen, men alt annet på pcen får jeg lyd av. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå