Ueland Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Får ikke til å laste ned, verken gjennom IE eller Opera. Noen forslag? Det skjer ingenting når jeg trykker på last ned. 7048816[/snapback] Prøv det som jeg nevnte tidligere med å høyreklikke på linken og velg lagre som.. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 haddet håpet å se mer av rognans godklump, pål-eivind. ellers en ganske så ok film. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Funker nå. Men hastigheten var så som så. Hehe Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Den filmen var faktisk interessant! Anbefales! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 meget bra film, godt laget.. litt for lav vokal på de siste 2 minuttene som gjorde det at man ikke fikk med seg det som ble sagt så lett. Men alt i alt, en meget god film ja Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Filmen holdt i høyeste grad god standard, det må jeg si meg enig i. Jeg har bare sett deler av filmen tidligere, og helheten ble mye bedre. Du har gjort en god jobb Kenneth, det skal du ha - det virker ikke amatørmessig. MEN som så mange andre har sagt tidligere så likte jeg heller ikke at musikken var såpass høy på slutten - fikk vanskeligheter med å høre hva intervjuobjektene hadde å si. Musikk må det være der, men volum må ned. Men det kan jo utbedres en annen gang. Men koste meg med filmen jeg - var artig å se hvordan det så ut bak "kulissene"! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hej.. ville bare si det at sinsykt bra.. jeg har vær her i alle herrens år.. ikke så mye på forumet om tiden men.. viste jo både hvem han "gale" kare fra lillehammer som hadde byen første vannkjøling.. og har også laget logo på telefonen hw.no logo som jeg laget i logomanager til nokia telefoner og sende denne til martin den gangen.. det er mange år siden.. hatt mye morro med hw.no og forumbrukerne.. vært mye på overklokking.no en gang og... men ting har lissom dammet av.. hehe men again. jeg er stolt av hw.no Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Interessant film, bra laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Bra laget film!! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 du gikk på elvebakken, sant kjekken? vi så snøhule filmen din på starten av året seff Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Bra film. Artig å se hvordan alt har utviklet seg. Lykke til videre:-) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vanskelig å høre hva de sa på slutten når det var så høy musikk i bakgrunnen, men ellers mye bra Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Bra film Må desverre si at jeg syns HW.no nettverket blir dårlige for hvert år som går jeg da Blir jo mer og mer kommersielt... Dårligere og dårligere artikler, masse skrivelifer, itavisen har jo snart bedre kvalitet... Btw; ang. at det ikke var mulicom han var sint på, hvor mange norske nettbutikker var det i 1998 ? Mulicom strartet i 1997, rimer godt? [nostalgi] http://web.archive.org/web/19991013095335/...eter/index.html [/nostalgi] Lenke til kommentar
astros Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jja dette var en bra film. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Var de grønne ALLSOP musmattene å få tak i i 1998? (synes i det multicom addressen blir tastet inn i internet exploder'n) Ellers angående introduksjonen: den anstrengte pustingen kunne kanskje blitt redigert bort? (den etterpåkloke ville muligens tipset om en liten dose med beroligende midler før opptakk Når det er sagt har vel alle opplevd sceneskrekk, jeg synes du taklet det fint) Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) M.h.t nedlastning av film: Dere burde skrive, hvor mange MB denne film er på - i dette tilfelde hele 325MB. (f.eks i parantes efter linkene til nedlasnings-serverne). Dette er helt vanlig prosedure (på andre nettsteder)! Kimmer Endret 11. oktober 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Bra film. *lage seg sitt eget nettverk og bli rik * 7048171[/snapback] Er vel ingen i hw-nettverket som er spesielt rike..? Eller? Ueland? evt. jarmo 7048178[/snapback] Med et driftresultat/overskudd på 1,658,082 NOK i 2004 er det minst én som blir rik. Lett å tjene penger på naiv ungdom som synes det er morsomt å skrive artikler. Endret 11. oktober 2006 av Strandball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå