General Musa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg går ut i fra at dere legger den ut på youtube? Musa Lenke til kommentar
Empty Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Dette var en meget interessant film om Hardware. Lærte masse nytt som jeg ikke viste! Kjempe jobb ! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Da har jeg sett filmen, jeg får skikkelig gutterom nerd feelingen av dette, tror nesten jeg flytter på hybel igjen snart bare for å ha tid for meg selv og datamaskinen min. Uansett: kjempebra film, fant ut en del ting om hw-nettverket som jeg ikke visste fra før Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ah, da går ned ned med 2mb sec. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Flott film! Endelig får vi vite litt om hvordan vår alles favorittside ble til! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Selv om musikken som overlappet intervjuene mot slutten med fordel kunne vært droppet. 7047336[/snapback] Artig film, men med såpass plagsom bakgrunnsmusikk på slutten havner denne fila brått og brutalt i søppelkurven! Greit nok at jeg ikke faller for musikktypen, men det som plagde meg var problemet med å høre hva intervjuobjektene sa Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Slett ikke dum. Litt irritirende den musikken med vokal som var lagt på intervjuene mot slutten, men ble en fin 'dokumentar'. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Bra film Mye bra og interresant bakgrunnsinformasjon Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 2.2 Mbps and counting. Najs. Gleder meg til å se denne. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 nice hastighet på serveren ivertfall drar ca 700-800 kb/s har jo gledet meg til filmen siden den ble annonsert , men den har jo altids hvert RRH© og da Lenke til kommentar
asimov Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 bra film utenom musikken siste 5min, det var ganske jævlig Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Sykt bra film Viser virkelig hvor mye tid som er lagt i denne sia her, er virkelig glad for at den eksisterer Og den butikken som ikke solgte varen til den prisen som sto har du virkelig fått hevna deg på Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fin film, absolutt. Men som andre her sier, musikken mot slutten skulle absolutt vært droppet eller dempet, da jeg hadde noe problemer med å høre hva folk egentlig sa! Uansett et kjempetiltak! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fin film, absolutt. Men som andre her sier, musikken mot slutten skulle absolutt vært droppet eller dempet, da jeg hadde noe problemer med å høre hva folk egentlig sa! Uansett et kjempetiltak! 7047670[/snapback] Kanskje et hint til produsent når den mindre utgaven kommer ?... Lenke til kommentar
ymerguer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vil benytte anledningen til å gratulere Kenneth og hans gjeng med en veldig bra gjennomført jobb! Vi hadde visning her på kontoret tidligere i dag - og det var mye latter og mimring (var jo med litt i begynnelsen i 98/99)! Vil samtidig takke alle som har stilt opp, stiller opp og fortsatt kommer til å stille opp for Hardware-nettverket! Det er gøy å få til disse tingene sammen med dere! Og vi hadde ikke fått det til uten dere alle sammen - det er sikkert! "Sjefen over alle sjefer" - det er meg - ikke Asgeir... Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 HAHA :!: Filmen får det til å se ut som dere ikke gjør annet enn å leke med ball og spille CS, istedet for å skape noe konstruktivt Har sett filmen nå og jeg må si at den bakgrunnsmusikken var en smule for dominerende, særlig i slutten. Den kunne også vært i det mer rolige slaget mens folk prata, og heller bare satt på noe med fart i når det kom tekst og overganger i videoen. Men intervjuene var interesante de, og man fikk litt innblikk i den strukturen dere har bygd opp i hardwarenettverket. Ellers synes jeg det var moro at dere viser oss litt hva som foregår i kulissene da Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 6 Mb/s og sett den.. Kjempe flott film, men som sakt så ble slutten litt utydelig pga. musikken. Grattis Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Den bakgrunnsmusikken var en smule for dominerende, særlig i slutten. Den kunne også vært i det mer rolige slaget mens folk prata, og heller bare satt på noe med fart i når det kom tekst og overganger i videoen. Ja, musikken var litt dominerende, men likte filmen Har vært medlem i litt over 2 år på forumet. Leser forumet VÆR dag... må si at jeg digger det Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har han sjefen Stefan bruker på forumet? fin fin film foresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå