Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stor applaus til Kenneth for den jobben han har gjort, sluttresultatet ble virkelig bra. Selv om musikken som overlappet intervjuene mot slutten med fordel kunne vært droppet. :)

7047336[/snapback]

Synes det er greit med musikk på, det gjør det litt mer spennende, og kan skape stemning i filmen. Problemet er at det er vokal på musikken samtidig som folk prater, det er forstyrrende. Den kunne også med fordel vært dempet litt mens folk snakket, enten med talkover, eller bare litt lavere volum. Men ellers en kjempemorsom film! :) (Kanskje jeg er litt subjektiv hehe)

Lenke til kommentar
virker det ikke å laste ned nå? jeg trykker på linken, også kommer bare en qouicktime logo opp, og ser den jobber..

lyst til å se.. :)

7047398[/snapback]

Da har du quicktime som forsøker å vise filmen i nettleseren for deg, høyreklikk på linken og velg lagre mål so... istedet :)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
1 spm, dere som har hw drift avatarene, er det dere som er med på filmen? :p

På kontorene og slikt?

7047384[/snapback]

Korrekt. Intervjuet med meg kom ikke med :( Men jeg står da og sparker donald duck-badeball sammen med Ueland og Knatten.

Forøvrig må folk få fingeren ut, det går bare 120Mb/s ut nå, forventet at denne filmen skulle klare å makse linjen vår :)

Lenke til kommentar
Ai, se her ja, nå dytter vi 250Mb/s totalt, bedre!

7047433[/snapback]

Med andre ord hoster serveren opp en ny kopi hvert 9-10 sekund, hvis jeg ikke har regnet feil. :)

Stilig at filmen endelig kommer, spesielt for meg som har vært med på å lage den. 97 % her nå, så nå forsvinner jeg for å se den.

Lenke til kommentar

Jøss, nå lærte jeg masse nytt om Hw-nettverket. Filmen gir meg en følse av at dette er bare starten på hw.no sitt liv. Overaskende hvor fort hele nettverket har vokst også. :)

EDIT: Og selfølgelig en stor ros til Kenneth for bra film og god "programleder".. Eller, en stor ros til alle i hw-nettverket tenker jeg.

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...