Joachim_F Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nintendo holdt nylig en pressekonferanse i Japan, hvor de kom med litt ny Wii-informasjon. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vi fikk også noen priser på diverse Wii-tilbehør. Først og fremst ble det klart at 1 Wii-poeng vil koste 1 yen (fem øre), og japanerne kan velge mellom tre varianter; 1000 Wii-poeng, 3000 Wii-poeng og 5000 Wii-poeng. Sistnevnte selges sammen med en gratis Virtual Console-kontroller, i en begrenset periode. Dette kan vi vel drømme om her til lands, tror jeg. Fem øre per poeng skulle bety 250 kr for 5000-poengpakka. Men Elkjøp kommer sikkert til å selge den klassiske kontrollern alene for mer enn det, kjenner jeg dem rett, og ville ikke en gang i halvsøvne finne på å selge en slik bundle. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er du sikker på at det var trådløsadapteren som kostet 2800? På bildet ser den ikke så veldig trådløs ut, og jeg finner ikke noe om trådløst i teksten heller (nå skal det sies at japansken min suger, men likevel). Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Blir det ikke litt feil å kalle det et trådløst adapter? Er vel et ethernet-adapter med USB2-plug. Håper de andre regionene får denne bonusen med den klassiske kontrollen også. Men da bør det være klar til lanseringsdagen, for jeg tenker å skaffe meg den klassiske kontrolllen da. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dette kan vi vel drømme om her til lands, tror jeg. Fem øre per poeng skulle bety 250 kr for 5000-poengpakka. Men Elkjøp kommer sikkert til å selge den klassiske kontrollern alene for mer enn det, kjenner jeg dem rett, og ville ikke en gang i halvsøvne finne på å selge en slik bundle. 7047492[/snapback] Den klassiske kontrolleren er ikke så veldig dyr da. Hva koster den? $20-30? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Den klassiske kontrolleren er ikke så veldig dyr da. Hva koster den? $20-30? 7059763[/snapback] Det er mer et spørsmål hva Elkjøp kommer til å selge den for i butikk. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nå er det flere butikker i verden enn Elkjøp. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det var et eksempel, da... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Den klassiske kontrolleren er ikke så veldig dyr da. Hva koster den? $20-30? 7059763[/snapback] Det er mer et spørsmål hva Elkjøp kommer til å selge den for i butikk. 7060262[/snapback] Nå er det flere butikker i verden enn Elkjøp. 7064213[/snapback] NEHÆ!! Elkjøp er den store spillplassen assa. Super roxor foretning som eier ALLE!! Fra dårlig (merk, dårlig) sarkasme til seriøst: Høres spennende ut dette. Jeg gleder meg i alle fall til konsollen kommer. Under mitt juletre blir det å finne en pakke hvor det står: Fra: Bear^ Til: Bear^ Og når jeg åpner den blir jeg å rope "WIIIIIIIII!!". Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå er jo faktisk elkjøp ganske billige på spillkonsoller og spill da. (Samenliknet med tilsvarende elektrobutikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg