Chris_lox Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg var uheldig å søle cola forige uke på hovedkortet da jeg skiftet kabinett, tok batteriet å strømkabelen, hentet papir, tørket av, sjekka over med qtips.Lot maskinen stå et par timer etter jeg hadde tørka av den, starta opp med en gang, og ikke noe tegn til at noe er skadet. Fikk litt små panikk 7105528[/snapback] Hehe, den er litt lei. Opplevde selv en gang at jeg oversvømte hovedkortet og psu'en med vann fra vannkjølingen. Lot det bare stå i noen dager, funka fett etterpå. Men har ikke bare gode erfaringer, får bare 2,1 lyd i mitt 5,1 lydkort Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Husker jeg sølte te oppå kabinettet mitt en gang. Kresen som jeg er hadde jeg 3 teskjeer sukker oppi koppen (var en stor kaffekopp faktisk :!: ). Husker ikke om pcen var av, eller om jeg skrudde den av rett etterpå, men den funker nå. Sitter og skriver denne beskjeden på den faktisk. Det eneste problemet jeg fikk var at sukkerklisset (mesteparten av det) rant ned foran dekselet på DVD-romen, så jeg måtte bruke en bitteliten umbrakonøkkel for å klare å åpne den første gang (stakkars motoren var ikke sterk nok ). Men den fungerte helt fint etterpå. Når det er sagt så traff teen toppen av kabinettet, nesten utpå kanten, så at den teen har havnet på hovedkortet er totalt utelukket. Kanskje det lå litt i kantene rundt døra, men neppe noen andre steder. Bortsett fra DVD-romen da. Flirer fortsatt den dag i dag av dette uhellet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå