brannmannsam Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Når jeg skriver inn hexa desimaler (er det ikke det det heter?) til farger i Photoshop, forandrer fargene seg noen ganger. For eksempel skal denne 363E59 være mørk blå, men hos meg blir den mørk grå. Hvorfor?? E: En ting til. hvorfor blir ser gråe farger, brune ut? Endret 11. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er det bare i Photoshop du har problemet, eller i Windows generelt? Høres ut som problem med skjermkalibreringen, eller fargeprofiler i Photoshop... Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Har ikke lagt merke til det før værtfall. lagrer jeg bildet blir den "brune" gråfargen vanlig grå. Endret 11. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Ser ut som det har noe med Proof Condition å gjøre.. Hva er default på den?? En ting til. Hvordan legger jeg til nte fonts i PS? Endret 11. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skrifttypane legg du i c:\windows\fonts, so kjem dei opp i PS. Du må kanskje starte programmet på ny. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Når jeg skriver inn hexa desimaler (er det ikke det det heter?) til farger i Photoshop, forandrer fargene seg noen ganger. For eksempel skal denne 363E59 være mørk blå, men hos meg blir den mørk grå. Hvorfor?? E: En ting til. hvorfor blir ser gråe farger, brune ut? 7047125[/snapback] Ingen som har noen tanker eller svar om dette spørsmålet?? Et bilde i følge PS er dette to like farger Endret 11. oktober 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har aldri vært inne i de fargestyringsgreiene i Photoshop. Jeg går etter "don't fix it if it ain't broken" filosofien der... Hvis du vil resette instillingene, hold inne Shift+Ctrl+Alt når Photoshop starter opp. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) E: En ting til. hvorfor blir ser gråe farger, brune ut? 7047125[/snapback] Det opplever ihvertfall jeg når jeg konverterer RGB-bilder til CMYK, at det svarte blir brunt, uten at det kan ha noe med saken din å gjøre. Endret 12. oktober 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå