pizzafordi Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) skjermkortet prøvt i warcraft3 hvor skjermkortet skrus seg av ca- hvert 15 min. jeg mistenkte pci-e uten molex, hvor kortet ble varmt at det spurte egentlig etter mer strøm hvor vifta stod på 30%. som gjorde at pci-e ikke ga nok strøm til det kortet totalt med vifte. så jeg byttet kjøler. noe som ga ingen effekt. vf900cu iskaldt med andre ord. jeg prøvte også å sette AFFINITY core 0/1 med x2, noe som heller ikke lar seg gjøre med warcraft3. så jeg kan spille, droppe ut i 2 min, så kommer skjermen på igjen. skjermbildet skrur seg automatisk av "no image" i 2 min før det går på igjen. kjører en gammel driver ati 5.5 ikke 6.5 som det nyeste, prøve noe i mellom se om det har noen virkning. hvis noen kjenner igjen problemet eller lignende. kan det være jeg har slettet noen system filer i window som er årsaken, er det ati og asrock som går dårlig i sammen? får også problem i oppstart da jeg koblet soundblaster audigy kortet til pci igjen. som det aldri var problem med før. Endret 11. oktober 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Changis Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 gi litt mer maskin info.. som f.eks. hvor mange disker/cd/dvd rom/brenenre, egentlig det som trekker stroem i maskinen din og skriv opp hvor stor PSU du har ( I watt og Ampere paa 12V (alle hvis du har flere en 1) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 gi litt mer maskin info.. som f.eks. hvor mange disker/cd/dvd rom/brenenre, egentlig det som trekker stroem i maskinen din og skriv opp hvor stor PSU du har ( I watt og Ampere paa 12V (alle hvis du har flere en 1) 7047064[/snapback] 1dvd. 3xwd 1 hiper 580 20A+18A pci-e kortet har ikke engang molex eller pxi-e kabel den tar alt fra pci-e porten, t.o.m strøm fra vifta. noe som jeg gjorde annerledes og satte på en zalman vf900cu hvor strøm er koblet til psu. så det gjorde ingen forskjell møtte samme problem. drivercleaner hele sylamitten Lenke til kommentar
Changis Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 har du renska nvidia og ati dirvere med drivercleaner pro, restartet og reinstallert nyeste driver? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 har du renska nvidia og ati dirvere med drivercleaner pro, restartet og reinstallert nyeste driver? 7047392[/snapback] ser ut til å funke må vist ha driver + catalyst for å fungere tror jeg når det gjelder ati samt jeg gikk fra 5.5 til 5.10 fikk problem med nyere driver. er jo 6.10 beta Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 problemet er løst. ati er borte og zenvidia er på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå