TBJ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har har nå kjøpt SE K800i og har overført (synkronisert) mine kontakter fra Outllook til mobilen. Det gikk egentlig ganskje greit, bortsett fra at personer med dobbelt fornavn kun fikk overført ett fornavn. Eks. i Outlook: Johan Jens Putten kommet til mobilen som; Johan Putten Finnes det en måte å unngå dette problemet på? Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Prøv å sjekke at ikke Jens har blitt mellomnavn i Outlook, det skjer som regel hvis du skriver navnet rett inn, hvis Jens er mellomnavn mener jeg det ikke vil dukke opp i telefonlisten. Litt usikker her, men dette med fornavn, mellomnavn og etternavn pleier å lage litt krøll noen ganger ved synkronisering :-) Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hey Klikket på navnet og da dukket det opp et "skjema" der det sto; fornavn, mellomnavn og etternavn. Endret det slik at Johan Jens var satt som fornavn og ingenting som mellomnavn. Synkroniserte og ... volla Perfekt. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare hyggelig! Fryktelig irriterende med slike småting :-) Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bruker du det Sony ericsson Pc suite som fulgte med, jeg har instalert det men kommer ikke inn på sync manager, der man synkroniserer... Kommer du inn der? Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jepp, men må koble til i telefonmodus for å kunne bruke synkroniseringsverktøyet da. Hos meg virket ikke Disc2phone når jeg installerte PCsuite fra CD som fulgte med, men lastet ned siste versjon fra SE og da virket alt, prøv det hvis ingenting annet virker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå