Don Juan Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Leter etter et godt tastatur med mus som går på bluetooth. Ang strømtilførsel, så bør det enten være oppladbart eller gå på AA-batterier. Musen bør også ha god DPI, minst 800. Noen som har noen å anbefale? Edit: mus og tastatus kan gjerne komme sammen i ett sett. Endret 11. oktober 2006 av Naitsan Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har selv Logitechs diNovo media desktop er veldig bra! Fungerer raskt og fint. Det eneste er at jeg syns musa reagerer litt tregt, men da sammenligner jeg med Logitechs G5 gamermouse. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 DiNovo er knallbra ja. Jeg har den eldste modellen med Bluetooth, der MX900 følger med. Kjøper du den i dag får du med MX1000 Laser hvis jeg ikke tar feil som skal være enda bedre. Batterikapasiteten er også kjempegod. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det kostet sitt ja.. Blir det så dyrt pga bluetooth eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå