Flakkmeister Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar, men hvis Vista er "rett om hjørnet" så venter jeg gjerne på det. Er det snakk om at det er i Januar det kommer? Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar, men hvis Vista er "rett om hjørnet" så venter jeg gjerne på det. Er det snakk om at det er i Januar det kommer? 7046745[/snapback] Fra Microsoft sin side: Ja. Men du må være klar over at det kan ta noe tid før PCene med Windows Vista ferdig installert ligger i butikkhyllene verden over, PC-produsentene må jo tross alt også rekke å sende ut PCene Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar, men hvis Vista er "rett om hjørnet" så venter jeg gjerne på det. Er det snakk om at det er i Januar det kommer? 7046745[/snapback] Fra Microsoft sin side: Ja. Men du må være klar over at det kan ta noe tid før PCene med Windows Vista ferdig installert ligger i butikkhyllene verden over, PC-produsentene må jo tross alt også rekke å sende ut PCene 7049178[/snapback] Vista går RTM om 2-3 uker. Da vil produsentene av maskinvare få sine eksemplarer som de kan selge ganske så fort etter at Vista er lansert. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar, men hvis Vista er "rett om hjørnet" så venter jeg gjerne på det. Er det snakk om at det er i Januar det kommer? 7046745[/snapback] Jeg ville satse på å vente på Vista hvis jeg var deg. Regner med at du vil få kjøpt maskiner med Vista rett over nyttår. Det har også vært snakk om at det vil bli gratis oppggradering til Vista for de som kjøper maskin de siste par månedene før Vista kommer. Julesalget er ganske viktig, og de kommer sikkert slike tilbud i god til før jul. Endret 11. oktober 2006 av Mythos Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vista går RTM om 2-3 uker. Da vil produsentene av maskinvare få sine eksemplarer som de kan selge ganske så fort etter at Vista er lansert. 7050034[/snapback] Er ikke det de proffe utgavene som går RTM om 2-3 uker, mens utgavene for konsumentmarkedet går RTM i januar? Eller har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 du kan kjøpe bærbare pc-er med win-xp, og du får den gratis oppdatert til vista når det kommer ut eller det er med i prisen da... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er ikke det de proffe utgavene som går RTM om 2-3 uker, mens utgavene for konsumentmarkedet går RTM i januar? Eller har jeg misforstått noe? 7052636[/snapback] Slik jeg har forstått det er det de profesjonelle kundene (som PC-leverandører o.l) som får tilgang på Vista om få uker, men konsumentkundene må vente til Januar. Dette er fordi PC'er med Vista preinstallert skal være klare til salg omtrent samtidig som Vista er å få kjøpt i butikken. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvor lang tid tror dere det vil ta før xp dør ut...? Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvor lang tid tror dere det vil ta før xp dør ut...? 7056534[/snapback] All den tid Windows 2000 enda ikke har dødd ut, i hvert fall to-tre år. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvor lang tid tror dere det vil ta før xp dør ut...? 7056534[/snapback] På jobben har vi fremdeles endel NT 4.0 maskiner... Hjemme hos meg kommer antakelig XP til å dø ut innen et års tid, men på jobben kommer jeg sikkert til å bruke XP i mange år framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå