Gå til innhold

Bra gear får mage lvl 24+?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW- Loot er en hjelp.

Den kan du bruke hele veien fra level 10 til 60, så slipper du å lage ny tråd hvert 4. minutt !

7046702[/snapback]

 

kommer ikke inn på den siden og har ikke vist om den siden før så takker :)

kommer ikke inn på så mange sider her på jobben ^^

 

men vet du om det er bra med for eks: spirit gear? eller focusere på mye int? / stam,,, jeg bruker nå en god del spell damage gear som droper så har vel en 20+ fire damage med green / 1blue gear

Lenke til kommentar
Spelldamage <- Intellect <- Spirit <- Stamina

 

Mange vil kanskje sette Stamina foran Spirit, og det kan jeg være enig med. Kommer også litt an på om du lar deg ganke :)

7046733[/snapback]

 

vel jeg gikk tenkte jeg skulle prøve og få meg noe nice gear fra inst men vet ikke om jeg burde gå SFK eller BFD eller den andre som er i barrens ikke wc

Lenke til kommentar
Hvis den ikke dropper så gjør du bare instancen gang til... sånn er det jo med alt i WoW  :roll:

7046793[/snapback]

 

vet det men ikke så let og skaffe team der alle nesten er lvl 60 :p

 

men nok OT nå :)

 

lurte egentlig bare på om folk hadde gode råd til hvor jeg burde gå ? og hvilken inst / gear som er bra får mage som går mye pve / inst

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
SFK har en del brukbar cloth... Robes/Belt of Arugal og Feline Mantle som jeg kommer på i farta. Loot fra BFD har jeg egentlig aldri vært spesielt imponert av...

 

Neste instance blir Razorfen Kraul, men den ligger på ca. lvl 30 som regel

7046862[/snapback]

 

ok takker :) tror du at det går greit i Raxorfen kraul som 26? da trenger jeg bare noen lvl til ^^ og droper vel bra der?

Lenke til kommentar
www.thottbot.com, funker den? :p

 

Dropper jævlig fin staff i brd "rod of the sleepwalker", elns. Aldri latt merke til noe "phat lewt", i RFK, de få gangene jeg har vært der -.-

7046894[/snapback]

 

nei ;) så vit noen sider som funker på jobben.

data folka som har stenkt de meste :p

 

^^ men rod of the sleepwalker? stats?

Lenke til kommentar
SFK har en del brukbar cloth... Robes/Belt of Arugal og Feline Mantle som jeg kommer på i farta. Loot fra BFD har jeg egentlig aldri vært spesielt imponert av...

 

Neste instance blir Razorfen Kraul, men den ligger på ca. lvl 30 som regel

7046862[/snapback]

 

ok takker :) tror du at det går greit i Raxorfen kraul som 26? da trenger jeg bare noen lvl til ^^ og droper vel bra der?

7046877[/snapback]

 

26 ville jeg sagt var litt lavt. Stort sett må man vel være ihvertfall 29 for å få bli med i grupper dit. Men selvsagt, det kommer jo helt an på gruppa.

 

Rod of the sleepwalker har 11 int/10 spirit... personlig gadd jeg aldri bry meg med den, brukte Crescent Staff til jeg fikk Illusionary Rod fra SM

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar
SFK har en del brukbar cloth... Robes/Belt of Arugal og Feline Mantle som jeg kommer på i farta. Loot fra BFD har jeg egentlig aldri vært spesielt imponert av...

 

Neste instance blir Razorfen Kraul, men den ligger på ca. lvl 30 som regel

7046862[/snapback]

 

ok takker :) tror du at det går greit i Raxorfen kraul som 26? da trenger jeg bare noen lvl til ^^ og droper vel bra der?

7046877[/snapback]

 

26 ville jeg sagt var litt lavt. Stort sett må man vel være ihvertfall 29 for å få bli med i grupper dit. Men selvsagt, det kommer jo helt an på gruppa.

7046904[/snapback]

 

er det der den skeleton bossen er? med alle adsa?

Lenke til kommentar
ok skjønner :p lvl på den? og loot?

 

Razorfen Downs? 38-42 sånn ca. Ikke helt det store med tanke på mage loot. Jeg hopper som regel over RFD og går fra SM til Uldaman på rundt 41/42. Men, det er nå bare min mening :)

7046999[/snapback]

 

Sm gleder jeg meg til trenger litt derfra ja:=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...