Gå til innhold

Bra gear får mage lvl 24+?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW- Loot er en hjelp.

Den kan du bruke hele veien fra level 10 til 60, så slipper du å lage ny tråd hvert 4. minutt !

7046702[/snapback]

kommer ikke inn på den siden og har ikke vist om den siden før så takker :)

kommer ikke inn på så mange sider her på jobben ^^

men vet du om det er bra med for eks: spirit gear? eller focusere på mye int? / stam,,, jeg bruker nå en god del spell damage gear som droper så har vel en 20+ fire damage med green / 1blue gear

Spelldamage <- Intellect <- Spirit <- Stamina

Mange vil kanskje sette Stamina foran Spirit, og det kan jeg være enig med. Kommer også litt an på om du lar deg ganke :)

7046733[/snapback]

vel jeg gikk tenkte jeg skulle prøve og få meg noe nice gear fra inst men vet ikke om jeg burde gå SFK eller BFD eller den andre som er i barrens ikke wc

Hvis den ikke dropper så gjør du bare instancen gang til... sånn er det jo med alt i WoW  :roll:

7046793[/snapback]

vet det men ikke så let og skaffe team der alle nesten er lvl 60 :p

men nok OT nå :)

lurte egentlig bare på om folk hadde gode råd til hvor jeg burde gå ? og hvilken inst / gear som er bra får mage som går mye pve / inst

Endret av DaXoN
SFK har en del brukbar cloth... Robes/Belt of Arugal og Feline Mantle som jeg kommer på i farta. Loot fra BFD har jeg egentlig aldri vært spesielt imponert av...

Neste instance blir Razorfen Kraul, men den ligger på ca. lvl 30 som regel

7046862[/snapback]

ok takker :) tror du at det går greit i Raxorfen kraul som 26? da trenger jeg bare noen lvl til ^^ og droper vel bra der?

www.thottbot.com, funker den? :p

Dropper jævlig fin staff i brd "rod of the sleepwalker", elns. Aldri latt merke til noe "phat lewt", i RFK, de få gangene jeg har vært der -.-

7046894[/snapback]

nei ;) så vit noen sider som funker på jobben.

data folka som har stenkt de meste :p

^^ men rod of the sleepwalker? stats?

SFK har en del brukbar cloth... Robes/Belt of Arugal og Feline Mantle som jeg kommer på i farta. Loot fra BFD har jeg egentlig aldri vært spesielt imponert av...

7046862[/snapback]

ok takker :) tror du at det går greit i Raxorfen kraul som 26? da trenger jeg bare noen lvl til ^^ og droper vel bra der?

7046877[/snapback]

26 ville jeg sagt var litt lavt. Stort sett må man vel være ihvertfall 29 for å få bli med i grupper dit. Men selvsagt, det kommer jo helt an på gruppa.

Rod of the sleepwalker har 11 int/10 spirit... personlig gadd jeg aldri bry meg med den, brukte Crescent Staff til jeg fikk Illusionary Rod fra SM

Endret av Azagrath

7046862[/snapback]

7046877[/snapback]

26 ville jeg sagt var litt lavt. Stort sett må man vel være ihvertfall 29 for å få bli med i grupper dit. Men selvsagt, det kommer jo helt an på gruppa.

7046904[/snapback]

er det der den skeleton bossen er? med alle adsa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...