-Jungeldyret Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei alle sammen! Jeg og noen venner holder på å lage en cs-film for tiden.. Og jeg lurer på om dere vet om noen passende sanger til introen? Kanskje noe ala de sangene som blir brukt i reklame for tippeligaen o.l... Altså noe dramatisk musikk =) Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva med å se på CS-videoer på YouTube og se hva folk har valgt der? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Muse - Take a Bow Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva med å se på CS-videoer på YouTube og se hva folk har valgt der? 7047703[/snapback] Jaja, men jeg vil ikke ha noe sånn typiske cs-sanger.. Vil ha noe "opera-lignende", hvis dere skjønner... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ingen som har noen flere tips da? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Demons and Wizards - Crimson King Pompøs og dramatisk power metal ^^ Litt aggresiv riffing på den og. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nirvana - Smells Like Teen Spirit Den er tøff og passer perfekt til CS Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Anbefaler deg å prøve å finne sanger som ikke er brukt i fragmovier før . Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Wagner - O fortuna. Finnes ingen over, og ingen ved siden av. Period. Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei alle sammen! Jeg og noen venner holder på å lage en cs-film for tiden.. Og jeg lurer på om dere vet om noen passende sanger til introen? Kanskje noe ala de sangene som blir brukt i reklame for tippeligaen o.l... Altså noe dramatisk musikk =) 7046673[/snapback] Celtic Frost: Rex Irae Miks av klassisk, thrash og opera. Er dramatisk og pompøs nok, ihvertfall. Killing Joke: Unspeakable. Dramatisk heavy/punk miks fra begynnelsen av 80-tallet, med angst som man kan ta og føle på. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dette var det jeg kom på i farta. 1. Cradle Of Filth - A Bruise Upon the Silent Moon 2. Cradle Of Filth - End Of Daze 3. Avantasia - In Nomine Patris 4. Dimmu Borgir - Masses for the New Messiah 5. Dimmu Borgir - Perfection Or Vanity 6. Hypocrisy - Fractured Millenium Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Carl Orff - Carmina Burana Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Andrea Bocelli - Somos Novios (It's Impossible) (Duet With Christina Aguilera) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Wagner - O fortuna. Finnes ingen over, og ingen ved siden av. Period. 7049470[/snapback] ..Som er komponert av Carl Orff, og er en del av allerede nevnte Carmina Burana. Men jeg vil tro denne passer perfekt for deg: Giuseppe Verdi - Dies Irae Det er en del av Giuseppe Verdis Requiem. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Requiem for a dream Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=dTpzabjXJDY Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Tusen takk, det har kommet mange gode forslag her nå! Skal få se om jeg får hørt på de forskjellige i morgen. Kommer med tilbakemelding om hva jeg synes =) _Julenissen_: Jeg lastet ned den sangen, synes den kanskje var litt "for klassisk". Litt for mye av de "klassiske" innstrumentene. Tenker meg noe litt mer techno kanskje... Hvis du skjønner.. Men takk for tipset! Kan hende at jeg bruker den, må bare høre på de andre sangene også først. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tusen takk, det har kommet mange gode forslag her nå! Skal få se om jeg får hørt på de forskjellige i morgen. Kommer med tilbakemelding om hva jeg synes =) _Julenissen_: Jeg lastet ned den sangen, synes den kanskje var litt "for klassisk". Litt for mye av de "klassiske" innstrumentene. Tenker meg noe litt mer techno kanskje... Hvis du skjønner.. Men takk for tipset! Kan hende at jeg bruker den, må bare høre på de andre sangene også først. 7056284[/snapback] Tidligere i tråden letet du etter noe "opera-lignende". Nå tenker du "noe litt mer techno kanskje..." Kanskje du skal bestemme deg før du spør etter tips på låt? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Den er brukt før, men test: Vanessa Mae - "Contradanza" Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Beethovens 5. symfoni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå