Gå til innhold

Tips til dramatisk musikk?


-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen!

 

Jeg og noen venner holder på å lage en cs-film for tiden.. Og jeg lurer på om dere vet om noen passende sanger til introen? Kanskje noe ala de sangene som blir brukt i reklame for tippeligaen o.l... Altså noe dramatisk musikk =)

7046673[/snapback]

 

Celtic Frost: Rex Irae

 

Miks av klassisk, thrash og opera. Er dramatisk og pompøs nok, ihvertfall.

 

Killing Joke: Unspeakable.

 

Dramatisk heavy/punk miks fra begynnelsen av 80-tallet, med angst som man kan ta og føle på.

Lenke til kommentar

Tusen takk, det har kommet mange gode forslag her nå! Skal få se om jeg får hørt på de forskjellige i morgen. Kommer med tilbakemelding om hva jeg synes =)

 

_Julenissen_: Jeg lastet ned den sangen, synes den kanskje var litt "for klassisk". Litt for mye av de "klassiske" innstrumentene. Tenker meg noe litt mer techno kanskje... Hvis du skjønner..

Men takk for tipset! Kan hende at jeg bruker den, må bare høre på de andre sangene også først. :)

Lenke til kommentar
Tusen takk, det har kommet mange gode forslag her nå! Skal få se om jeg får hørt på de forskjellige i morgen. Kommer med tilbakemelding om hva jeg synes =)

 

_Julenissen_: Jeg lastet ned den sangen, synes den kanskje var litt "for klassisk". Litt for mye av de "klassiske" innstrumentene. Tenker meg noe litt mer techno kanskje... Hvis du skjønner..

Men takk for tipset! Kan hende at jeg bruker den, må bare høre på de andre sangene også først. :)

7056284[/snapback]

 

Tidligere i tråden letet du etter noe "opera-lignende". Nå tenker du "noe litt mer techno kanskje..." Kanskje du skal bestemme deg før du spør etter tips på låt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...