Gå til innhold

FF: VII - REMAKE PÅ PS3! <-- Modedit: Ikke riktig

LuggagE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ingen remake...

bare en tech demo som ble vist på E3 2005!

President of Square Enix, Yoichi Wada, was quick to point out that this wasn't a teaser, or a hint of any intention to do a remake of Final Fantasy VII, but explained that Final Fantasy titles were indeed guaranteed to come to PS3 one day.

Lenke til kommentar

Square er nok fullt klar over hvor stort de kan tjene på en remake ja, så det er nok ikke det som hindrer dem. For at en remake av FF VII til PS3 vil selge, det er det ingen tvil om. Men kanskje er de redde for å ikke få det til bra nok, sannelig om jeg vet. Det er jo litt av et forventningspress som vil ligge på dem fra den dagen de annonserer at de skal lage remake av spillet. I motsetning til disse spin-off-spillene de kommer med nå, hvor ingen helt vet hva man kan forvente, så vil det være skyhøye forventninger og krav til en eventuell remake av kanskje ett av tidenes beste spill.

Min mening er at verden klarer seg fint uten en remake foreløpig. Kanskje vil den aldri komme heller, og det vil egentlig ikke gjøre noe. Men hvis Square Enix bestemmer seg for å lage den, da har de å gjøre det skikkelig. Ikke det at jeg tviler på at de kan det, men jeg vet at mine krav til en remake vil være så utrolig høye at sjansen for at jeg blir skuffet vil være veldig stor.

Lenke til kommentar

Helt enig. Hvis de først bestemmer seg for å gjøre en remake av VII, burde det nesten bli perfekt. Tenk å mange fans som de hadde skuffa hvis det bare ble middels, elelr f.eks X-2 :o

Fader ass, jeg visste at dette var old news, men siden den ble postet idag trudde jeg faktisk det var sant. så feil kan man ta! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...