EmmJay Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er du barnslig og har en gartner i deg? Rare jobber om dagen iherdig for at du skal få utløp for akkurat dette. Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hehe fikk litt sånn "Harvest moon" flashbacks her. Dette har potensiale for å treffe meg dypt i hjertet Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det vil bli regionbasert, noe som igjen betyr at den norske versjonen vil ha både norsk tekst og tale Det var jeg ikke klar over. Da ble plutselig spillet atskillig mer interessant å dytte på småttingene i huset. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ser veldig søtt ut ja. Og heller ikke negativt at Rare står bak dette spillet. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare et kjapt spørsmål, hva er kilden deres på at spillet vil komme på norsk? Klarer ikke å finne noen andre som sier det. Det er ikke bare det at tv-serien som kommer etter nyttår skal ha norsk tale? Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare et kjapt spørsmål, hva er kilden deres på at spillet vil komme på norsk? Klarer ikke å finne noen andre som sier det. Det er ikke bare det at tv-serien som kommer etter nyttår skal ha norsk tale? 7103784[/snapback] Det var Jan Kristiansen, direktør for Microsoft Home and Entertainment Division (HED) i Norge som bekreftet dette under årets X06. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Det var Jan Kristiansen, direktør for Microsoft Home and Entertainment Division (HED) i Norge som bekreftet dette under årets X06. 7104044[/snapback] Det er godt nok for meg. Takker for avklaringen. Edit: Egentlig rart at ikke Microsoft fronter dette mer. Det er et være eller ikke være for kjøp for min del ihvertfall, siden det kjøpes inn for ungenes del... Endret 19. oktober 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg