fompa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) hei folk. her helt grønn på det her med montering av turbo å slikt på ATV'r. Det jeg lurte på er om jeg kan montere turbo, med pop-off på en 150cc atv med 12hk? intercooler trenger jeg vel å da, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette. noen som vet hva det ligger på i pris? Takker for svar Endret 11. oktober 2006 av fompa Lenke til kommentar
fiskebolleboks Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hei folk. her helt grønn på det her med montering av turbo å slikt på ATV'r. Det jeg lurte på er om jeg kan montere turbo, med pop-off på en 150cc atv med 12hk? intercooler trenger jeg vel å da, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette. 7046449[/snapback] Hvis det er firetakter så går det meste Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 12 hk? du skal jo "blåse" turboen rundt da.. kan vel ikke bli rare turboen det vel Lenke til kommentar
-Jp- Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 turbo, det er litt vanskelig å drive på en så liten motor. men jeg har hørt om både monkeybike's og vespa'er so dem har klart det med, begger er 4-taktere og 50 ccm. men det er vel lettest å montere en komperessor da, siden den ikke blir regulert av eksos men av turtall. men dette er prosjekt som er ekstermt kostbart og ekstremt vanskelig. Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 omg! kjøpt deg nå for faen en skikkelig ATV. en 450 japse crosser så trenger du ikke å drive å late som at den går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå