andreas76 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Webastoen min på A6'en har begynt å kjøre når den selv vil. I displayet viser ingenting, men i går når jeg skulle ut å kjøre hørte jeg at den gikk. Så trykket jeg på "på" knappen, og da var det som om den begynte å jobbe mer, mer tikking og økte frekvensen. Men hva er det som kan gjøre at den står og småtikker slik da? Noen som har hatt slike problemer før? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Webastoen min på A6'en har begynt å kjøre når den selv vil. I displayet viser ingenting, men i går når jeg skulle ut å kjøre hørte jeg at den gikk. Så trykket jeg på "på" knappen, og da var det som om den begynte å jobbe mer, mer tikking og økte frekvensen. Men hva er det som kan gjøre at den står og småtikker slik da? Noen som har hatt slike problemer før? 7046424[/snapback] Er du sikker på at den ikke skal starte automatisk når motortemperaturen er under et gitt punkt? Min Webasto starter av seg selv, hvis jeg setter opp kupèvarmen samtidig som motoren ikke har oppnådd full driftstemperatur. Edit: På min lyser det en lampe da... Endret 11. oktober 2006 av Autofil Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Nei, har hatt bilen i 3 år nå, og dette er noe nytt... Min webasto er ettermontert og fungerer ikke slik. Dette er når bilen står i ro, uten motoren i gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå