abene Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Google har sluppet en betaversjon av en tjeneste som kombinerer Writely og Google-regneark i samme tjeneste. Les mer Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kult. Kan bli spennede dette. En god erstatter for Office etterhvert Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Praktisk hvis man trenger å kjøre LiveCD (altså ikke har noe installert) eller hvis man er et sted hvor du ikke har office av noe slag, men ellers så tror jeg at jeg holder meg til OOo Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Når (hvis?) norsk stavekontroll blir lagt inn kommer jeg nokså sikkert til å gå over til dette, har brukt writely litt, og jeg må si førsteinntrykket var veldig bra, stå på Google! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) jeg bruker writely til ett realtime skrivesamarbeid med en over dammen. dette er genialt Dog likte jeg fargethemet til writely bedre enn google sitt eget.. men det er vel mulig å endre på kanskje... Endret 11. oktober 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Shetil Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Virkelig imponerende webapplikasjon! Gjorde en liten test ved å importere et OpenOffice dokument og for så å eksportere det i pdf. Resultatet ble like god som OO egen eksportering til PDF. Det var kanskje ikke verdens mest avanserte dokument, men dog. Både skriveprogrammet og regnearket er såpass gode at det dekker behover for de aller fleste små og mellomstore dokument. Så selv om jeg ikke kommer til å kaste OO på sjøen riktig ennå så er Google sine applikasjoner en fin måte å dele dokument på. Til den som etterlyste stavekontroll: Firefox 2 og Safari(?) har begge stavekontroll som vil virke tekstbehandleren Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kjempe fin tjeneste. Men det irriterer meg grønn at Google ikke lager programmer som støtter Opera og nedprioriterer Safari. En annen ting jeg savner er å kunne endre utseende på overskrifter. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå nærmer det seg lansering for fullversjonen: «Office-dödaren» kommer torsdag Det er søkemotor-giganten Google som nå har annonsert sin «Office-dödare» (som våre svenske kollegaer i IDG.se liker å kalle den) førstkommende torsdag. For i følge svenskene så kan Google Office gjøre alt som Microsoft Office kan gjøre og vel så det. Forskjellen ligger i to små «detaljer». Den første er prisen. For Google Office koster nemlig intenting om du bruker den som privatperson - små bedrifter derimot må belage seg på betala Ca. Kr. 350.- for pakken. Det andre er «guleroten» i form av 10 GB lagringsplass og fri support fra Google. Google Office består av applikasjonene Gmail, Google Calendar (Outlook?) og Google Documents ( Excel og Word). En PowerPoint-lignende tjeneste er også under utvikling og vil bli implementert i totalpakken litt senere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå