Pantera Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei Har laget et batch script som pinger en ip-adresse, og ved timeout skriver dette til en logg fil..... @echo Test av ping mot %1 @echo off REM Parameter 1 = Destinasjon IP REM Parameter 2 = Loggfilnavn ping -l 10 -n 1 %1 >NUL if errorlevel == 1 goto time pingtest.bat %1 %2 :time echo " ">>%2 date /T >>%2 |time /T >>%2|echo %1>>%2 pingtest.bat %1 %2 Dette funker forsåvidt greit....men jeg skulle gjerne hatt med sekunder i 'time /T'-parameteren (TT:MM:SS), og ikke bare timer/minutter.....noen som veit hvordan jeg kan få til dette? mvh Pantera Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 du skal altså ha tid som TT:MM:SS eller?? har en fil hjemme som gjør dette Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Fant en "løsning" på dette.....fant et lite program som heter datetime.com, som gir meg output: Wed 11 Oct 2006 14:40:51 ...og det anser jeg som enda litt bedre enn det jeg i utgangspunktet var ute etter. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå