Breivik. Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hei. Har laget en nettside, men problemet at den viser ikke gif bildene jeg trenger til layouten. Gå inn på http://www.home.no/sus10e for å se nettsiden. Se på vedlagt bilde for å se hvordan det egentlig skal se ut. Nettsiden fungerer fint i forhåndsvisning i frontpage, men funker ikke når jeg får lagt det ut på nettet. Takker for alle svar! Mvh Jan Erik Endret 11. oktober 2006 av je_breivik87 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vel, det virker ikke som om bildet ligger på serveren din, i alle fall ikke der du har spesifisert at det skal ligge. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Vel, det virker ikke som om bildet ligger på serveren din, i alle fall ikke der du har spesifisert at det skal ligge. 7046260[/snapback] Det er det jeg heller ikke skjønner. Jeg har jo lagt bildet der Forbanna dritt. Er rimelig frustrert nå ja. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Prøv å fjern ".." fra linkene til bildene. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå tror jeg det fungerer Takker for alle inspill! Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå