Gå til innhold

harddiskkabinett med både FireWire og RJ45?

isakm

Anbefalte innlegg

Finnes det noen Eksterne harddisKABINETTER for 3,5" disker som har både FireWire og nettverkskabel inngang?? Og da mener jeg ikke trådløst nettverk som en NAS, men en ekstern harddisk man kan koble til nettverket (Ruteren)

Om den har FireWire eller USB 2.0 er ikke så viktig, men helst FireWire.

bare kabinettet, selve disken har jeg :)

-isaksn-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av de tre som hadde FireWire da..=/ hvor stor er hastighetsforskjellen i overføringen på henholdsvis FireWire og USB 2.0??

Disken som skal inn i kabinette er en Maxtor DiamondMAX 10 300 GB IDE. bare sånn BTW..

-isaksn-

Lenke til kommentar
Ingen av de tre som hadde FireWire da..=/ hvor stor er hastighetsforskjellen i overføringen på henholdsvis FireWire og USB 2.0??

Disken som skal inn i kabinette er en Maxtor DiamondMAX 10 300 GB IDE. bare sånn BTW..

-isaksn-

7046760[/snapback]

2 Tester av ekstern HD kab med tillegs muligheter.TEST: Smart og elegant nettdisk fra Maxtor http://www.dinside.no/php/art.php?id=301100

+

Synology Diskstation har kommet med en ny, raskere og mer fleksibel utgave av sin kombi-boks, som tilbyr nettverkslagring, -utskrift og USB-støtte med mer.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=260628

Lenke til kommentar

nåja, enda ikke helt det jeg lette etter. Vil presisere litt:

Eksternt kabinett for harddisk med:

-RJ45 inngang. (nettverks/TP kabel, ikke trådløst)

-FireWire

Ikke et eksternt kabinett med 1. FireWire og USB eller 2. USB og FireWire

, men et med FireWire og RJ45.

Grunnen til dette er at FireWire har en overføringshastighet som er mellom 200 og 400 mbps høyere enn USB 2.0

EDIT: For en IDE disk!

Endret av isaksn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...